Astăzi, pe 10 mai 2024, PNL Iași și-a prezentat candidații în cadrul unui eveniment amplu unde au fost prezenți peste 1.000 de membri liberali, printre care și președintele partidului, Nicolae Ciucă.
PNL, o nouă strategie în campania electorală
Vineri, la Iași, președintele PNL, Nicolae Ciucă, a afirmat că, din conversațiile sale cu cetățenii, a înțeles că aceștia nu mai doresc scandal, certuri și că sunt sătui de agitația politică. Liderul liberal a menționat că a discutat cu toți liderii filialelor și cu întreaga conducere a campaniei PNL pentru a se concentra în campanie pe fapte și realizările administrațiilor liberale.
„Când stăm de vorbă cu oamenii pe stradă ne spun - . Am vorbit cu toţi liderii fialialelor, cu toată conducerea de campanie a PNL să folosim faptele noastre, faptele administraţiei liberale pentru a argumenta de ce mergem în faţa cetăţenilor să le cerem votul”, a declarat Nicolae Ciucă vineri la Iași.
Nicolae Ciucă:„Folosim faptele”
Totodată, Nicolae Ciucă susține că „trebuie să se vadă foarte clar diferenţa de abordare, echilibrată, una orientată către dezvoltare, către bunăstrare, orientată către atragerea de fonduri europene, de investiţii străine, de chibzuinţă a bajului public, astfel încât cetăţenii să resimtă toate această angajare şi responsabilitate a liderilor PNL”.
„Despre asta e vorba în această campanie şi asta vor să audă românii de la noi”, a mai spus Ciucă.
Președintele PNL își dorește ca această campanie electorală să arate importanța pe care România o are ca membru al UE
Nicolae Ciucă a evidențiat că aceste alegeri, care includ europarlamentarele și cele locale, au fost rezultatul unui efort de negociere, deoarece ei au considerat că este esențial să evidențieze legătura dintre fondurile europene și dezvoltarea comunităților din fiecare județ.
Ciucă a evidențiat importanța susținerii argumentate a beneficiilor aduse de aderarea la Uniunea Europeană, într-o perioadă în care există eforturi pentru schimbarea percepțiilor și îndreptarea lor în alte direcții, departe de valorile euro-atlantice.
„În aceşti ani, România a reuşit să aibă şansa ca din fondurile europene să reducă decalajul de celelalte ţări din regiunea de est a Europei, a reuşit să devină a doua cea mai puternică economie din estul Europei, să nu mai fie doar exportator de materie primă ci să fie exportator de produse de complexitate medie şi înaltă”, a completat Ciucă.