Trenduri de vânzări în 2021 către care ar trebui să se orienteze antreprenorii

Pentru a avea succes în ecommerce, trebuie să îndeplinești trei criterii: să ai o ofertă care răspunde cererii din piață, să îți promovezi eficient produsele și să îți dorești să ai succes. Odată ce ajungi la acest mindset de învingător, vei continua să înveți, să te informezi, să te adaptezi și vei avea doar de câștigat.

Pentru a avea succes în ecommerce, trebuie să îndeplinești trei criterii: să ai o ofertă care răspunde cererii din piață, să îți promovezi eficient produsele și să îți dorești să ai succes. Odată ce ajungi la acest mindset de învingător, vei continua să înveți, să te informezi, să te adaptezi și vei avea doar de câștigat.

Află care sunt cele mai căutate produse în 2021 și descoperă idei noi de business sau vei primi indicii privind actualizarea stocurilor existente. E la fel de important să adaptezi și strategiile de comunicare și marketing pentru a extinde audiențele. Iată care au fost trendurile în perioada recentă, pentru cele mai importante industrii:

Casă și grădină

Conform unei analize realizate de Shopify, în nișa amenajărilor interioare și exterioare, cele mai căutate produse au fost saltelele de pat, prosoapele de bucătărie, soluțiile pentru depozitare și organizare, dar și bibliotecile, rafturile și suporturile pentru cărți. Dacă, în aceeași perioadă a anului precedent, la debutul pandemiei, interesul publicului era foarte crescut în zona gastronomiei, în acest an se poate observa o creștere exponențială în cea a amenajărilor. Mașinile de pâine și drojdia, respectiv activitatea de preparare a pâinii de casă au fost înlocuite cu activități de redecorare și reorganizare a spațiilor de locuit. Încă un indiciu important aici este preocuparea pentru lectură.

Sport și activități pentru copii și adulți

Dacă, în anul precedent, vânzările pentru Playstation 4 (PS4) au fost colosale, după mai bine de un an de pandemie, preocupările s-au schimbat. Nu mai vrem să stăm în case cu jocuri video, vrem să ieșim în aer liber – se caută șei pentru bicicletă, să facem excursii – trendul pentru covorașe, tapițerie și huse pentru scaunele auto este în creștere, să fim creativi – de aceea, interesul pentru tipare de goblen este, de asemenea, în creștere. Toate aceste activități pot fi desfășurate deopotrivă de către adulți și copii. În ceea ce-i privește pe cei din urmă, în categoriile mai mici de vârstă, rămân în topul căutărilor bucătăriile de jucărie.

IT & C

Pentru că măsurile restrictive încep, treptat, să se relaxeze, călătoriile de weekend, city break-urile și excursiile își reintră în drepturi. Asta înseamnă că dispozitivele portabile ne redevin cei mai buni prieteni și că facem tot posibilul să le protejăm. Indiferent dacă vorbim despre telefoane Samsung, despre tablete iPad sau despre dispozitive de la alte branduri, accesoriile sunt la mare căutare în 2021. Husele, încărcătoarele portabile, căștile și foliile sunt aproape la fel de importante ca dispozitivele în sine, dacă ne raportăm la numărul de căutări efectuate în motoarele de căutare.

Dacă ai un ecommerce, pivotarea, extinderea ofertei și actualizarea stocurilor în funcție de aceste tendințe îți pot crește vânzările în 2021.

Sursă foto: Pexels