Capital Top 100 Manageri din România. Diana Marin, Marketing Manager IKEA România: „Dorim să creăm posibilitățile unei vieți mai bune acasă”

Revista Capital a premiat Excelența în Management. Cu ocazia acestui eveniment, Diana Marin, Marketing Manager IKEA România a urcat pe scenă pentru a ridica premiul pentru deschiderea celui mai sustenabil magazin Ikea din regiune.

„Bună seara! Vă mulțumesc foarte mult pentru această recunoaștere în spatele căreia stă o echipă minunată din cadrul IKEA România. Acest lucru ne face și mai mult să ne ținem de promisiune pe care am făcut-o acum mai bine de 17 ani, aceea de a fi aproape de câți mai mulți români prin a crea toate posibilitățile unei vieți mai bune acasă. Mai mult decât atât profit de ocazie să vă felicit pe fiecare dintre voi pentru că este clar că au fost făcute foarte multe eforturi, eforturi care iată sunt și văzute și apreciate, Mulțumim Capital! Și mă încearcă un sentiment foarte plăcut să observ că suntem mai mulți aceia care am luat conceptul de autosuficiență. Vă mulțumesc foarte mult!”, a declarat Diana Marin pe scena Capital.

IKEA, de 80 de ani pe pe piață

Când vine vorba de amenajări interioare în gândul fiecărui român este cu siguranță magazinul IKEA. Și pe bună dreptate, de 80 de ani de când există pe piață, magazinul a avut un singur scop, acela de a oferi clienților produsele la cel mai bun preț. „În 2023, am decis că este cel mai bun moment să ne consolidăm angajamentul de a fi, încă o dată, alături de români într-o perioadă în care presiunea financiară este tot mai apăsătoare. Astfel, am investit suma de 5,8 milioane de euro, la nivel național, pentru a reduce prețurile, acțiune care va continua și pe viitor pentru a asigura o scădere a prețurilor de până la 30% la aproape jumătate dintre produsele din gamă”, ne recunoaște Diana Marin, Marketing Manager IKEA România.

Creştere totală de 14,1% în materie de vânzări

Și rezultatele sunt pe măsură, magazinul a înregistrat în anul fiscal 2023, o creştere totală de 14,1% în materie de vânzări, în comparaţie cu anul precedent, ajungând la o cifră de afaceri de peste 1,2 miliarde de lei şi la peste 22 de milioane de produse vândute în toate unităţile.

De asemenea, la nivel de marketing, trebuie să amintim că România are în prezent cel mai mare magazin din Sud-Estul Europei. „Deși sunt foarte multe proiecte care au făcut o diferență, pot spune că extinderea prin noi puncte de întâlnire cu clienții reprezintă una dintre cele mai importante inițiative la care am contribuit. Mă bucur să fiu parte din echipa care a adus cea mai mare creștere a brandului IKEA pe piața din România prin deschiderea în 2019 a celui mai mare magazin IKEA din Europa de Sud-Est din București, și anume IKEA Pallady, iar apoi, de curând, cel mai sustenabil magazin IKEA din regiune - IKEA Timișoara, în 2023”, dezvăluie Diana Marin.

 

Evenimentul este organizat cu sprijinul: RECICLAD’OR, PHILIP MORRIS ROMÂNIA, CATENA, APOLODOR, ALEXANDRION GROUP, REWIRE INTERIOR DESIGN ȘI GALERIA ROMANĂ.

Parteneri media: www.evz.ro, www.infoactual.ro, Evenimentul Istoric, www.infofinanciar.ro și www.edituradecarte.ro

Evenimentul poate fi vizionat integral pe pagina de Youtube Hai România.