Evenimentul Zilei > Monden > Incredibil Ce i-a făcut Simona Gherghe colegei Mirela Vaida? E şucăr mare la Antena 1
Incredibil Ce i-a făcut Simona Gherghe colegei Mirela Vaida? E şucăr mare la Antena 1

Incredibil Ce i-a făcut Simona Gherghe colegei Mirela Vaida? E şucăr mare la Antena 1

Simona Gherghe a început recent noua aventură profesională cu reality show-ul Mireasa şi audienţele obţinute au adus-o în prim-planul producţiilor de la Antena 1, în faţa colegei Mirela Vaida.

Dacă Mirela Vaida nu mai înregistrează ratingul de altădată odată cu plecarea celebrelor personaje Vulpiţa şi Viorel de la Acces direct, nu la fel e şi-n cazul Simonei.

Fosta prezentatoare a emisiunii Acces direct a revenit pe micile ecrane după perioada postnatală şi a revenit în forţă, poate peste aşteptările multora.

Astfel, emisiunea Mireasa a fos lider de audiență în intervalul orar în care a fost difuzată, iar Simona Gherghe a fost realmente încântată de audienţe.

„click.ro: Te-ai întors în tv după un an și jumătate. Ai avut emoții?

Simona Gherghe: Fiecare început vine cu emoţii. Dar îmi era foarte dor de profesia mea, de interacţiunea cu telespectatorii şi de starea aia de direct.

Şi sunt foarte bucuroasă că şi celor de acasă le-a fost dor de mine. O demonstrează şi cifrele.

Primele ediţii ale emisiunilor au fost lider detaşat de audienţă şi nu pot decât să le mulţumesc telespectatorilor pentru primirea pe care mi-au făcut-o”, a spus prezentatoarea tv pentru click.ro.

(…) click.ro: Ce e diferit la filmări față de perioada de dinainte de pandemie?

Toate s-au schimbat, în ultimele luni. Da, lucrăm cu măşti. Nici nu putem intra în platouri altfel. Şi e normal să fie aşa.

Ne protejăm familiile, pe noi şi concurenţii, care sunt izolaţi de lume. Înainte să intre în casa Mireasa, ei au stat în izolare vreme de două săptămâni.

Cel mai important e ca toată lumea să fie bine. Altfel, riscăm să închidem emisia.”

Mireasa este difuzată în fiecare zi de luni până vineri, de la ora 14:00, în timp ces sâmbăta poate fi urmărită de la ora 13:30.

La nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, a doua ediţie a noului sezon al show-ului Mireasa s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor.

Reality show-ul a înregistrat o audiență medie de 2 puncte de rating și 14.6% cotă de piață, în timp ce Pro Tv a ocupat poziţia secundă, cu o medie de 1.7 puncte de rating şi 12.1% cotă de piaţă.

sursa: click.ro

Informaţiile publicate de evz.ro pot fi preluate de alte publicaţii online doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.