WhatsApp este una dintre cele mai folosite aplicații, iar utilizatorii vor avea parte de o nouă funcție care sporește securitatea conversațiilor.
Miliarde de oameni din întreaga lume folosesc zilnic WhatsApp, iar această aplicație a pregătit o nouă funcție pentru ei. Practic, unii experți care au apucat să vadă ce propune cea mai nouă versiune beta a aplicației de mesagerie instant spun că gigantul tech se pregătește să revoluționeze cu adevărat felul în care oamenii comunică pe platformă și promite să le ofere un nivel de securitate fără precedent.
Concret, funcția „View Once” va fi disponibilă și pentru mesajele scrise. După ce mesajul este citit, acesta va fi șters definitiv, deci va fi imposibil de recuperat de cineva. Textul va putea fi citit o singură dată.
Încă din vara acestui an, WhatsApp a lansat funcția „View Once”, dar numai pentru fotografii și pentru clipuri video. Acum, utilizatorii vor beneficia de această funcție și pentru mesaje.
Nu se știe exact momentul în care noua funcție pentru mesaje text va fi disponibilă, dar cert este că sunt mari șanse să fie lansată chiar în prima jumătate a anului 2023. Această schimbare este extrem de așteptată de utilizatori, în special de cei care folosesc aplicația pentru muncă, potrivit Playtech.
O nouă funcție WhatsApp
WhatsApp vine cu o nouă funcție pentru utilizatori, mai exact Business Search – opțiune ce devine disponibilă și-n țara noastră. Internauții vor putea comunica mai ușor cu diverse firme și vor putea afla informații despre serviciile lor sau despre produsele puse la vânzare.
Cu ajutorul funcției Business Search, utilizatorii vor afla informațiile necesare și vor putea comanda produsele dorite. Ei vor avea posibilitatea de a comunica și cu operatorii mai multor companii.
„Oamenilor le place să aibă un canal direct cu companiile pentru a pune întrebări, a primi asistență și a obține informații despre produse în mod rapid și eficient. Fără e-mailuri de tip du-te-vino, fără punerea în așteptare. Iar pentru companii, este o modalitate excelentă de a oferi asistență, de a aprofunda relațiile cu clienții și de a încheia vânzări, toate acestea în cadrul unei aplicații pe care aceștia o cunosc și o apreciază.
Oamenii își doresc o modalitate simplă nu doar de a găsi, ci și de a ajunge la companii pe WhatsApp, astfel încât să poată obține asistență rapidă, fără a fi nevoiți să caute un număr de telefon, să trimită un e-mail la o adresă de asistență sau să navigheze pe un website complicat. Și, deși multe companii își promovează deja numărul de WhatsApp pe ambalaje, pe afișajele din magazine și pe website-uri, acestea ne cer adesea o modalitate mai bună de a ajuta mai mulți oameni să afle despre acest canal”, transmit reprezentanții Meta.