Cum încearcă WhatsApp să oprească exodul în masă. Ce schimbări au avut loc

Cum încearcă WhatsApp să oprească exodul în masă. Ce schimbări au avut loc

În ultimele zile, mulți utilizatori au șters aplicația WhatsApp în urma modificării politicii de confidențialitate a mesajelor. WhatsApp încearcă din răsputeri să-și recupereze clienții.

WhatsApp. De la începutul anului 2021, controversa agită internetul. La 7 ianuarie, WhatsApp le-a cerut celor două miliarde de utilizatori să accepte noile condiții de utilizare.

Acestea îi permit să partajeze mai multe date cu compania-mamă Facebook. Iar în caz de refuz, utilizatorii nu vor mai putea accesa contul lor începând cu 8 februarie.

Whatsapp amână cu trei luni noile condiții

Anunțul a provocat panică și furie în rândul multor utilizatori, care au fost alarmați de abandonarea valorilor fondatoare ale WhatsApp. Aplicația și-a construit reputația în special pe protecția datelor.

Ne puteți urmări și pe Google News

Ulterior, WhatsApp a anunțat că va amâna cu trei luni intrarea în vigoare a noilor condiţii de utilizare.

Însă, în ultimele zile, compania a constatat o migrație masivă a utilizatorilor săi către alte aplicații concurente.

De când a comunicat noua politică de utilizare şi a început exodul utilizatorilor, WhatsApp a încercat mai multe metode ca să-și convingă clienții să nu plece.

Promovarea acelorași mesaje în ziare

Întâi cu mesaje cu mesaje în reţelele sociale ale companiei. Apoi cu cu postări personale ale mai multor executivi Facebook.

Aceștia din urmă încercând să sublinieze intimitatea pe care o oferă aplicația, scrie Rfi.

Cum însă plecarea utilizatorilor nu s-a oprit, WhatsApp a trecut la pasul următor.

A început promovarea aceloraşi mesaje în ziare. Mutare care are loc deja în India. Cea mai mare piață pentru WhatsApp, cu aproximativ 400 de milioane de utilizatori.

Compania cumpărat astfel reclame de dimensiunea unei întregi pagini, prin care încearcă să comunice aceleaşi mesaje ca şi pe reţelele sociale.

În India, WhatsApp are un serviciu de shopping. Iar datele personale generate de cumpărături şi plăţi sunt printre cele care vor ajunge la Facebook pentru a fi folosite pentru targetarea reclamelor.

De situație profită alte servicii, un număr imens de utilizatori pare-se că au optat deja pentru Telegram și Signal. Printre aceștia se află și mari lideri ai lumii.