Clientul norocos. Aşa ar trebui să i se spună pentru că nu toată ziua te poţi lovi de o asemenea şansă. După ce a comandat o sticlă de vin de circa 300 de euro, a avut şansa să savureze, datorită greşelii unui ospătar, un vin de 17 ori mai scump. Povestea a fost relatată pe social media iar lumea, mai în glumă, a spus că vrea rezervare la acel restaurant.
Totul s-a petrecut într-un steakhhouse de lux din Manchester. Pe profilul Twitter al restaurantului, proprietarul Hawksmoor Manchester, a ironizat greşeala propriului ospătar: "Pentru clientul care a primit o sticlă de Chateau le Pin Pomerol 2001, de 4500 de lire sterline în meniul nostru, noaptea trecută - sperăm să vă bucurați de seara dvs.!"
Sticla de vin foarte scumpă, era una din 2001 de Chateau le Pin Pomerol, în locul unui Bordeaux din acelaşi an, dar mai ieftin de 17 ori. Ospătarul care a comis greşeala n-a avut nimic de suferit, ba chiar a fost încurajat pe Twitter: ''Membrului staffului nostru care a adus în mod accidental sticla greşită la masă, îi spunem fruntea sus! Greşelile se mai întâmplă în viaţă, iar noi ţinem oricum la tine''.
Pe reţelele de socializare, întâmplarea a căzut ca o bombă, iar utilizatorii au comentat ironic postarea restaurantului englez. Printre aceştia este Piers Morgan, faimos jurnalist şi realizator de televiziune britanic, care scrie plin de umor: ''Mi-ar plăcea să rezerv o masă pentru astă seară, cu acelaşi ospătar, vă rog!''.
Iată descrierea vinului făcută de un degustător profesionist: ''Culoaea lui de un rubiniu profund, este însoţită de un parfum extraordinar de cremă de caise, lichior de cireşe, prune, lemn dulce, caramel...este legendar, mitic''. Ce ziceţi?