###Curentul dance a inceput sa cucereasca peisajul radio autohton. Tonul l-a dat Radio Deea, cumparat la inceputul anului de Lagardere. In ultimul an a aparut inca un post care difuzeaza acest gen de muzica - One FM, iar un altul isi pregateste lansarea oficiala pe piata - Pro FM Dance. Si Student FM s-a axat pe acelasi stil, pentru ca studentii sunt fani ai genului.
O categorie generoasaRadio Deea a fost primul post care a difuzat muzica dance. Lagardere a cumparat licentele Radio Deea, dar nu si brandul. Deocamdata, pe frecventa radioului se emite tot muzica de club. Student FM este cunoscut in randul ascultatorilor de muzica dance. One FM a aparut in vara acestui an si promoveaza muzica electronica underground. Pro FM Dance merge pe muzica dance comerciala. Ascultatorii tipurilor de muzica dance sunt, in majoritate, „tineri cu varste cuprinse intre 14 si 25 de ani, activi, cu studii medii si superioare, venituri medii si peste medie, din mediul urban, pasionati de moda, shopping, clubbing”, spune Laura Chivu, PR Manager la Radio 21. Cu toate acestea, Alexandra Neagoie, PR la One FM, crede ca este o categorie generoasa. „Exista ascultatori de muzica electronica foarte tineri, care acceseaza internetul. Printre ascultatorii nostri sunt insa si „veteranii” clubbingului, cei care au declansat frenezia muzicii electronice in Romania, publicul fidel, care de 10 ani nu a pierdut niciun eveniment si care poate avea 26-28 de ani sau 36-38 de ani.”
NISA E VIITORUL IN RADIOPublicul, atras de DJ celebri???„La publicul cunoscator trebuie reactualizata muzica din Heavy Rotation foarte des, pentru ca altfel isi pierd interesul. Prind foarte bine seturile de mixuri facute de DJ celebri, in special cele internationale”, spune Ligia Gheorghiu, director de programe la Student FM.„Tendinta este de extinctie a radiourilor locale si de marire a marilor trusturi care cumpara cam tot ce poate fi cumparat pentru a-si elimina treptat concurenta. Viitorul ne va aduce, cu siguranta, o multime de radiouri de nisa”, a spus Ioan Zaporojanu, director general la Student FM. Cristi Schnebli, director executiv la Pro FM, completeaza: „Este normal ca radioul sa evolueze catre nise. In multe alte tari piata radio este extrem de segmentata. Audientele sunt mai mici, dar ascultatorul are la dispozitie o gama larga de radiouri din care isi alege ceea ce i se potriveste cel mai bine”.
Tudor Chirila, reactie HALUCINANTA! Ce a putut sa spuna despre cazul Codrutei Kovesi a DEPASIT orice imaginatie

Tag-uri:
În lipsa unui acord scris din partea
Evenimentul Zilei, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului
Valul dance cucereste FM-ul.
LASA UN COMENTARIU