Deputatul USR, Cătălin Drulă, îi solicită ministrului Transporturilor Răzvan Cuc, demiterea de urgență a directorului Aeroportului Otopeni, pe motiv de incompetență în gestionarea problemelor pistelor de aterizare care duc la întârzierea zborurilor. Astfel, parlamentarul îi solicită demnitarului demiterea directorului Aeroportului Otopeni, Bogdan Mândrescu.
"Complet inacceptabil ce se întâmplă cu Aeroportul Otopeni. Una din piste (08L/26R) este pe o treime scoasă din uz de bună vreme "pentru reparații" și prin urmare nu are decât 2200m utilizabili. Cealaltă pistă este într-o stare precară și se închide periodic pentru că apar deteriorări și gropi care trebuie remediate de urgență. Cum înțeleg că s-a întâmplat astăzi. Aeroportul este astfel în ultima vreme pus de multe ori în situația să opereze cu o singură pistă de 2200m (avioanele mai mari nu pot ateriza/decola pe această lungime). Perturbări, întârzieri, nervi. Totul din cazul politizării excesive și a incompetenței generalizate de la Compania Națională "Aeroporturi București" (CNAB). Recent, domnul ministru Cuc l-a pus director interimar pe fostul său șef de cabinet. Nici gând să respecte OUG 109/2011 și să mandateze un management profesionist. Pilele, rudele, amantele și băieții de la partid stau bine mersi în CNAB. Pe nervii, timpul și banii călătorilor care așteaptă acum în aeroport. Ca membru al Comisiei pentru Transporturi din Camera Deputaților, îi cer ministrului Cuc să-l demită de urgență pe directorul Mândrescu și să profesionalizeze managementul acestei companii esențiale pentru economia românească", a scris, pe Facebook, Drulă, membru în Comisia pentru transporturi și infrastructură a Camerei Deputaților.
Buzoianul în vârstă de 27 de ani, Bogdan Mîndrescu, a fost numit, la jumătatea lunii aprilie, în funcția de director general al Companiei Naționale Aeroporturi București (CNAB), pentru o perioadă de patru luni.
Singurele legături cu aviația ale lui Mândrescu sunt recente: la începutul lunii martie a fost numit membru în Consiliul de Administrație al Tarom și este membru și în Adunarea Generală a Acționarilor de la CNAB. Din noiembrie 2015, a ocupat funcția de director de cabinet al unui secretar de stat de la Ministerul Transporturilor, potrivit CV-ului său postat pe site-ul Companiei Naționale "Aeroporturi București".
În cariera sa profesională, Bogdan Mândrescu a ocupat poziții dintre cele mai diverse, atât la stat cât și în domeniul privat. Timp de un an, din decembrie 2014 și până în decembrie 2015, a fost consultant pentru Shandong Group Co LTD China. Bizar, potrivit propriei biografii, iar o lună de zile a fost și șef de cabinet la Transporturi, și consultant în domeniul privat.
Înainte de job-ul de la chinezi, actualul director general de la CNAB a fost consultant cabinet președinte al Societății Române de Televiziune (SRTV).
Mândrescu a fost director economic al unei firme private, Pandor SRL, în perioada octombrie 2012-octombrie 2013, după ce fusese consilier detașat la Ministerul Economiei și Mediului de Afaceri. În cariera sa, el a mai lucrat ca economist la Formenerg SA, o societate de stat, dar și pe post de consultant de vânzări credite la Bancpost.
Ca pregătire profesională, Bogdan Mândrescu este absolvent al Facultății de Administrație și Afaceri din cadrul Universității București. Apoi, a mai absolvit și Facultatea de Drept și Ştiințe juridice din cadrul Universității Dimitrie Cantemir și a precizat în CV-ul său că și-a mai luat un masterat în Integrare și Afaceri Europene. De asemenea, a urmat cursurile Facultății de Management în Agroturism și Dezvoltare Rurală de la Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară.