500.000 de euro vrea să cheltuiască Consiliul Judeţean Gorj pentru a se promova. Mai precis, conform caietului de sarcini, instituţia vrea să facă publice în ziare şi televiziuni toate activităţile pe care le desfășoară.
Toţi reprezentanţii interesaţi din presa scrisă şi audiovizuală trebuie să depună oferte, iar licitaţia va avea loc pe 22 mai. Contractul cu instituţiile de presă se va desfăşura pe o perioadă de 8 luni, cu posibilitatea de prelungire cu încă 4, relatează digi24.ro.
Pentru materialele de promovare a Consiliului Judeţean Gorj, televiziunile ar putea primi pentru peste 900 de minute de materiale, difuzate în 12 luni, între 50.000 şi aproape 80.000 de lei. La radiouri, preşedintele CJ Gorj vrea să aibă intervenţii de 480 sau 720 de minute, în funcţie de numărul de luni pe care se va încheia contractul. Serviciile de promovare vor include materiale cu activităţile consiliului, anchete, interviuri şi emisiuni.