Un român l-a dat de gol pe Jean-Claude Van! Filmul vizitei în România care a făcut înconjurul internetului

Un rom care s-a distrat alături de Jean-Claude Van Damme, odată cu vizita sa în România, a povestit totul despre escapada marii vedete de la Hollywood.

Gabor Ianku Strinfi, unul dintre romii cu care actorul Jean-Claude Van Damme a petrecut timp în București, a relatat totul despre seara în care cei doi au făcut cunoștință pentru prima dată. Bărbatul a povestit și despre stare vedetei de la Hollywood, despre care se zvonește că ar fi consumat substanțe interzise, motiv pentru care a dansat pe manele.

Ce a făcut Jean-Claude Van Damme în București. Nu era nici K.O. de beat, nici ‘tras’

Gabor Ianku Strinfi a explicat într-un live de pe Facebook despre experiența pe care a trăit-o alături de marele star de la Hollywood, în București. Cei doi au petrecut de la ora 8 până dimineața următoare, la ora 10.

„Pentru mine a fost ceva enorm să-l întâlnesc şi mai ales să fiu cu el la masă şi să mă plimb. Ne-am distrat, ne-am simţit bine, după cum aţi văzut şi pe live. Îi văd pe unii acum care comentează că i-am stricat imaginea. Vorbiţi toţi cum vreţi. Să fiţi sănătoşi toţi, şi cei care vorbiţi de bine şi cei care vorbiţi de rău. Vreau să vă spun să nu mai fiţi răutăcioşi, fiţi voi băieţi buni.

E cazat la omul la hotel de șase stele. Nu era nici K.O. de beat, nici ‘tras’. În Bucureşti ne-am întâlnit. Am profitat de ocazie şi până la urmă n-am fost nici beat în halul ăla, n-am fost nici singur să-mi fac de cap, am fost cu taică-miu. Ne-am întâlnit în seara respectivă, ne-am împrietenit. Am hotărât să ieşim în oraş şi am ieşit cu maşina mea personală, nu cu taxiul sau alte chestii.

N-a fost obligat, n-a fost forţat, nici nu cred că poate cineva să-l forţeze cineva. Eu sunt o persoană simplă, nu sunt interlop, nu sunt mafiot. A fost respect reciproc, am băut, am mâncat, ne-am distrat şi l-am lăsat la hotelul unde e cazat. Ne-am distrat de la ora 8 seara până dimineaţa la 10. N-a fost cu bodyguardzi după el, gândiţi şi voi logic”, a relatat Gabor Ianku Strinfi.

Jean-Claude Van Damme și-a petrecut timpul alături de romi cu care s-a distrat de minune

Actorul de la Hollywood Jean-Claude Van Damme s-a deplasat într-o călătorie în România, care se pare că îl binedispune pe vedetă. Deși nimeni nu se aștepta ca actorul să fie plăcut surprins de manele, el a fost filmat chiar dansând pe ele.

După ce marți seară, 20 iunie, a servit o cină de lux, vedeta s-a plimbat prin Capitală și s-a întâlnit cu mulți dintre fanii săi, alături de care a petrecut câteva momente. Printre aceștia, s-au numărat și tineri de etnie romă, care au știut să-l aprecieze pe starul de la Hollywood la adevărata sa valoare.

Într-un videoclip apărut în spațiul public, actorul Jean-Claude Van Damme este surprins pe locul din dreapta a unui autoturism. Șoferul mașinii s-a ocupat de filmarea videoclipului, iar zâmbetul larg pe care l-a afișat nu demonstrează decât bucuria de a-l însoți pe marele actor.

Actorul a mai fost însoțit de trei bărbați, cu care nu a putut comunica foarte bine din cauza limbii. Aceștia au fost însă, copleșiți de bucuria de a petrece timp cu starul musculos.

În timpul rutei cu mașina în cauză, manelele puse la maximum i-au distrat pe toți. Cu precădere pe marele actor Jean-Claude Van Damme, care deși la început a fost puțin crispat – sau cel puțin așa părea -, s-a mai relaxat după ce a auzit muzica. După ce a dansat pe manele, scene surprinse de șoferul său, Jean-Claude Van Damme i-a luat acestuia telefonul și i-a filmat, la rândul său, pe fanii aflați pe bancheta din spate a mașinii.