Un nou restaurant în lanţul de franciză Subway a fost inaugurat ieri în centrul comercial Sun Plaza din Bucureşti, aceasta fiind a patra unitate fast food inaugurată de la intrarea în România a brandului.
Investiţia este de aproximativ 100.000 de euro şi acoperă o suprafaţă utilă de 51 metri pătraţi.
"Misiunea globală a lanţului Subway este să fie franciza nr. 1 în industria restaurantelor cu servire rapidă, ca număr de locaţii şi calitate în servirea consumatorilor, aspect care se aplică şi în România. În consecinţă, până la finalul anului, vom inaugura noi unităţi în Bucureşti, Timişoara şi Piteşti", a declarat Rumen Radev, agent de dezvoltare Subway.
Deţinătorul francizei Subway în România, Vlad Gutău, a precizat că sandvişurile Subway pot reprezenta o alternativă mai sănătoasă pentru mesele zilnice ale românilor.
Sanvişuri pregătite în faţa clientului "Primul contact cu sandvişurile Subway l-am avut în perioada în care am fost elev în Statele Unite ale Americii. După ceva ani, mi-am dat seama că este un brand internaţional de succes care lipseşte de pe piaţa românească, dar şi o alternativă mai sănătoasă pentru mesele noastre zilnice. Îmi doresc să deschid mai multe restaurante pe viitor, deoarece cred în potenţialul acestora", a arătat Vlad Gutău, deţinătorul francizei Subway în România.
Reţeaua internaţională Subway a fost fondată în 1965 de Fred DeLuca şi Peter Buck. Brandul Subway are peste 37.000 de unităţi în 100 de ţări.
Specificul restaurantelor Subway îl constituie sandvişurile submarin ("SUBs"), preparate în faţa consumatorului, cu ingrediente în combinaţii alese de consumator. Carnea este pregătită exclusiv pe grătar sau în cuptor, legumele sunt mereu proaspete, iar pâinea şi fursecurile sunt coapte pe întreg parcursul zilei.