Un nou jucător pe piața de cablu tv

Un nou jucător pe piața de cablu tv

Serviciul Orange TV a avut anul acesta o creștere de aproape 54,5% comparativ cu perioada similară a anului trecut

După ce Telekom România şi Orange au anunţat, în urmă cu două luni, încheierea unui acord de roaming naţional şi un contract de acces la rețeaua fixă urbană de fibră optică a Telekom, se pare că francezii pregătesc o surpriză ce va pune pe jar atât marii operatori de cablu TV, cât și pe partenerul Telekom.

6,8 milioane de abonați

Orange are deja 294.000 de abonați la serviciul de TV, prin DTH, însă se pare că se pregătește să lanseze și servicii de cablu TV. Interesul este legitim având în vedere că România are în jur de 6,8 milioane de abonaţi TV, dintre care 65% sunt abonaţi ai reţelelor de cablu, 34% dintre abonaţi sunt clienţi ai reţelelor cu transmisie prin satelit de tip DTH și doar 1% recepţionează programe TV prin tehnologie IP, conform unui anunț făcut de Autoritatea de reglementare în comunicații.

Ne puteți urmări și pe Google News

Orange are deja 294.000 de abonați la serviciul de TV, prin DTH, însă se pare că se pregătește să lanseze și servicii de cablu TV

Anul acesta, serviciul Orange TV a înregistrat 294.000 de abonați, cu o creștere de 54,5% comparativ cu perioada similară a anului trecut, iar la Orange TV Go numărul de descărcări și actualizări ale aplicației a ajuns la 1,8 milioane, în creștere cu 11% față de sfârșitul lui 2015.

„Prin toate acestea, am urmărit să oferim calitate de top în piață pentru serviciile de telecomunicații mobile, calitate pe care clienții o vor regăsi în curând și în toată suita de servicii pentru acasă, precum serviciile de internet fix și televizune prin cablu”, a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.

În abonamentul de bază, Orange oferă 39 de canale TV românești de interes general, știri, muzică și lifestyle, dintre care nouă la calitate HD.