SCANDAL IMENS la Uber. CLIENȚII, tratați ca niște DETALII NEIMPORTANTE. Sfidarea anului
Editura Evenimentul si Capital

SCANDAL IMENS la Uber. CLIENȚII, tratați ca niște DETALII NEIMPORTANTE. Sfidarea anului

Autor: | | 0 Comentarii | 3061 Vizualizari

Uber a dezvăluit că date personale a peste 57 de milioane de şoferi şi clienţi din întreaga lume au fost furate în urma unui atac cibernetic produs în anul 2016, iar compania ţinut secret cazul şi a plătit hackerilor suma de 100.000 de dolari pentru ca informaţiile obţinute să fie distruse.

Până în acest moment nu există dovezi care să indice că datele furate au fost folosite, potrivit unui mesaj postat de Dara Khosrowshahi, directorul general al companiei Uber începând din august 2017.

Informaţiile despre pasageri care au fost expuse includ date globale legate de cont, precum numele, adresele de e-mail şi numerele de telefon mobil, informează site-ul agenţiei The Associated Press, citat de Antena3.

Pagina 1 din 1



Stirile zilei

Alte articole din categoria: Divertisment

Alte articole din categorie

capital.ro
libertatea.ro
rtv.net
fanatik.ro
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
playtech.ro
unica.ro
dcnews.ro
stiridiaspora.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE ŞI

Articole salvate