Evenimentul Zilei > EVZ Special > Tudor Chirilă a ajuns la fundul sacului. Ce a ajuns să vândă pentru a supraviețui
Tudor Chirilă a ajuns la fundul sacului. Ce a ajuns să vândă pentru a supraviețui

Tudor Chirilă a ajuns la fundul sacului. Ce a ajuns să vândă pentru a supraviețui

Restricțiile din timpul pandemiei, i-a afectat pe mai toți artiștii de la noi. Tudor Chirilă este unul dintre cei care le-a resimțit din plin pe toate planurile. Actorie, muzică și business. El este îngrijorat în special că afacerea lui a scăzut cu 90-95% în timpul pandemiei.

„Este extrem de greu. Să faci muzică este un business. Businessul nostru a căzut, în pandemie, cu 90-95%, ca cifră de afaceri. Tot încercăm acum să păstrăm echipa din jurul nostru. Facem o grămadă de lucruri singuri, eu am devenit un fel de om-orchestră. E foarte greu să ții lângă tine, în perioada asta, tehnicienii. Nu poți să le dai bani pe nimic, pentru că nu ai acești bani”, a declarat Tudor Chirilă.
Brățări, rucsace și CD-uri pe cel mai mare magazin virtual

Chirilă deține o societate, înființată în urmă cu 17 ani, „Agenția de Vise SRL”,  care are ca principal obiect de activitate managementul muzical. Firma se ocupă de trupele Vama și Vunk dar și de brandul Tudor Chirilă. Pentru că nu prea au mai fost concerte, Chirilă a încercat să se mențină pe linia de plutire din vânzarea accesoriilor personalizate.

Brățări și sacoșe personalizate scoase la vânzare

Chirilă a scos la vânzare brățări din silicon personalizate, cu însemnele trupei sau cu diverse texte, pentru suma de 15 lei/bucata. Tot 15 lei costă și rucsacele din colecția „Vama” dar și sacoșa de culoare albă din aceeași colecție.

CD-urile cu piesele mai vechi ale formației costă 20 de lei iat DVD-ul cu show-ul formației de la Sala Palatului, din 2012, a ajuns 49 de lei. Vânzările se fac prin intemediul celui mai mare site de retail din România, acolo unde ”Agenția de vise” are un cont de seller.

Chirilă „șomer de lux”

Firma lui Chirilă nu și-a publicat bilanțul pentru anul 2020, dar cel mai probabil, acesta nu arată foarte bine. În 2019, soceitatea a avut o cifră de afaceri de 1,58 milioane lei și pierderi de aproape 70.000 lei. Datoriile firmei lui Chirilă ajunseseră la 265.000 lei, iar actorul avea 3 angajați. Cel mai bun an al societății a fost însă 2018, atunci când muzicianul a avut o cifră de afaceri de 2,3 milioane lei și un profit net de 150.000 lei.

„În ceea ce mă privește, am privilegiul de a fi un șomer de lux. Îmi mai permit încă asta, dar nu toată lumea își permite. Pentru asta am intrat în această bătălie, în care eu consider că este inadmisibul să nu compensezi sectorul cultural pentru lunile în care tu, stat, i-ai zis să nu muncească”, a spus Tudor Chirilă, potrivit wowbiz.ro.

Publicat in categoriile: EVZ Special, Monden
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News
Accesează: