Țeapă luată de o româncă. A sperat că va ajunge în vacanța de vis și a plătit 4.000 de euro

Sursa foto: Dreamstime.com

O femeie a ratat o vacanță de vis, în Zanzibar, din cauza pandemiei de coronavirus care a izbucnit în anul 2020. Turista a încercat, de atunci, să-și recupereze banii plătiți agenției de turism, adică 4.000 de euro.

O româncă s-a ales cu o țeapă de 4.000 de euro, după ce a plătit pentru o vacanță în care nu a ajuns niciodată. În anul 2020, păgubita ar fi trebuit să petreacă, în Zanzibar, câteva zile de vis. Însă, sejurul a fost anulat din cauza pandemiei de coronavirus. Problema a fost că femeia nu a reușit nici să-și mai recupereze suma de bani pe care o plătise pentru sejurul exotic, așa că a decis să deschisă proces agenției de turism.

Femeia ar fi trebuit să ajungă în Zanzibar, în anul 2020. A rămas și fără vacanță, și fără bani și a deschis proces

Magistrații de la Judecătoria Timişoara au emis o primă sentinţă în dosarul în care românca a dat în judecată agenţie de turism, după cum anunță Antena 3.

În proces, reclamanta a arătat că în 7 februarie 2020 a plătit 4.000 de euro pentru o vacanţă pe care urma să o petreacă împreună cu fiica sa în Zanzibar, în perioada 1 aprilie 2020 – 19 aprilie 2020. Potrivit contractului, sejurul includea pachetul de servicii de călătorie, cazarea, în camera dublă, pensiune completa în safari şi all inclusive în Zanzibar, transferurile între localităţi, precum si program turistic inclus.

Decizia pe care au luat-o judecătorii în acest caz. Agenția de turism a plătit

Femeia a arătat că „deşi iniţial i s-a comunicat că va primi banii până la sfârşitul lunii mai, până la data respectivă nu a primit nici o sumă de bani”. Rămasă şi fără vacanţă, şi fără 4.000 de euro, turista a sesizat şi Protecţia Consumatorului, care i-a comunicat că a fost sesizată Poliţia pentru că „operatorul economic nu poate fi identificat la adresă menţionată în reclamaţie si nu mai răspunde la apelurile telefonice repetate”.

Magistrații au admis cererea de judecată şi au obligat agenţia de turism să îi achite clientei cei 4.000 de euro plătiţi pentru vacanţa anulată. Sentinţa nu este definitivă, putând fi atacată cu apel, a mai anunțat sursa citată.