Strategia digitală a lui Călin Georgescu. Candidatul independent a avut un plan bine pus la punct

Călin Georgescu foto: INQUAM

Călin Georgescu a obținut 22,94% din voturi, depășind candidații care erau pe primele locuri în sondaje. O analiză realizată cu ajutorul NewsVibe, o platformă de media intelligence bazată pe AI, a evidențiat o creștere semnificativă a activității lui Georgescu pe Facebook pe parcursul ultimelor 12 luni.

Strategia digitală a lui Călin Georgescu

Această platformă poate examina evoluția conținutului și a tematicii abordate de Călin Georgescu pe rețelele sociale, în special pe Facebook, unde ritmul postărilor a crescut semnificativ în apropierea alegerilor. Videoclipurile extrase din interviuri și podcasturi, precum și mesajele despre resurse naturale, antreprenori locali și identitate națională au dominat conținutul publicat de acesta.Sloganuri și hashtag-uri precum „Refacem România împreună” au întărit un mesaj naționalist, eurosceptic, și polarizant.

Cristela și Călin Georgescu. Sursa foto: facebook

În ultimele 3 luni, candidatul independent a avut un total de aproape 250 de postări pe pagina proprie de Facebook, cu o medie de peste 80 de postări pe lună. Această medie fiind dublă față de volumul de postări din luna iunie. În ultimele 30 de zile volumul total de postări a fost chiar mai ridicat, depășind 100.

S-a folosit intens de rețelele de socializare

Analizând ritmul de publicare de conținut pe această pagină, putem observa cum în perioada verii există o creștere treptată, redusă temporar în septembrie, dar reluată susținut în octombrie. În jurul alegerilor prezidențiale activitatea acestuia se plasează la cel mai înalt nivel de activitate. Pe pagina sa sunt preluate videoclipuri de pe TikTok, editate și montate folosind segmente din diverse interviuri și podcast-uri, prezentând principalele puncte ale discursului acestuia.

Călin Georgescu. Sursa foto: Instagram

Cea mai virală postare a lui Călin Georgescu

Printre postările cu cel mai mare impact calculat de platforma NewsVibe se numără anunțul pe care acesta l-a făcut referitor la prezența sa în cadrul unei dezbateri televizate la postul TVR Info. Cea mai virală postare a fost când și-a anunțat prezența în turul doi. Un lucru de notat este că, pe lângă postările care fac trimitere la prezența sa în cadrul anumitor emisiuni, sunt populare și postările ce explică programul său politic și viziunea sa asupra modului în care trebuie condusă România. Printre temele abordate se numără nevoia României de a avea un lider autentic, România și spațiul Schengen, necesitatea sprijinirii antreprenorilor români sau viitorul energetic al țării și importanța apei ca resursă cheie, potrivit informat.ro.