Somitatea care nu crede în existența virusului! Este un matematician de renume mondial!

Somitatea care nu crede în existența virusului! Este un matematician de renume mondial!

Antrenorul de genii, Florin Colceag susține că nu crede în existența coronavirusului și că tot ce se întâmplă în prezent este de fapt o psihoză colectivă.

Invitat la o emisiune de televiziune, la un celebru post generalist de știri din România, Florin Colceag a spus ceea ce crede despre existența coronavirusului, fapt care nu a fost pe placul moderatorilor.

”Noi nu trăim o pandemie. Trăim o psihoză. Cifrele sunt false. Ni s-a creat o psihoză. Psihoza este datorată aceleiași încercări de a ne scoate din mediul real și de a ne arunca undeva în mediul virtual. E o psihoză la nivel mondial. Există un sindrom, sindromul Stockholm, în care oamenii s-au prins în jos și ei se joacă de-a ceva",a spus Florin Colceag.

Antrenorul de genii a mai repetat ceea ce crede, chiar dacă moderatorul a încercat să îl facă să se oprească. „Noi nu trăim o pandemie, noi trăim o psihoză, Cifrele sunt false, iar autoritățile statului care le furnizează mint”, a spus profesorul Colceag.

Ne puteți urmări și pe Google News

Cine este Florin Colgeac?

Florin Colceag este profesor de matematică, doctor în economie. Este membru fondator și mentor permanent al Kogaion Gifted Academy, în cadrul căreia susține ateliere de „Cunoaștere integrată" pentru copii și Conferințe de parenting. De asemenea este expert internaţional ”gifted education”, fiind specialist în modelare matematică, inventatorul fractalilor algebrici, activând ca şi consultant în multiple echipe de cercetare din domenii precum biochimie, biofizică, biologie celulară, educaţie, sociologie, teoria complexităţii, economie, în cadrul Institutului European de Integrare şi a Centrului pentru Studii Complexe.

De fiecare dată când este invitat la o emisiune de știri, Florin Colceag se referă la problemele sistemului românesc de educație, care are o programă neadaptată la nevoile de cunoaștere ale copiilor.

„Sunt goluri sistemice, pentru că nu se pune problema de informații relevante, sunt băgate informații ca să fie acolo și ca să dezvolte eventual memoria copiilor, dar nu gândirea lor. Va trebui să mergem pe evaluarea progresului copiilor, nu neapărat prin performanță, nu toți sunt aproape de performanță, dar toți sunt capabili de proges”, subliniază profesorul Colceag.