Tragedie în Hunedoara. Doi tineri au murit în urma unui accident cu un scuter

Tragedie în Hunedoara. Doi tineri au murit în urma unui accident cu un scuter Sursa: Arhiva EVZ

Paramedicii de la SMURD Hunedoara au fost solicitați să intervină de urgență, la un grav accident de circulație, care a avut loc în localitatea Brad, din județul Hunedoara.

Din primele informații furnizate de Poliția Română, rezultă că cei doi tineri se aflau pe un scuter, care circula pe o stradă din Brad, și care s-a izbit frontal de un buldoexcavator.

Polițiștii din Brad susțin că vinovat de producerea acestui accident, este soferul de pe buldoexcavator, care a virat la stânga pentru a intra într-o curte, fără să se asigure. În acel moment, scuterul, pe care se aflau doi tineri, unul de 20 de ani, și un altul de 17 ani, a intrat în utilaj.

„Un tânăr în vârstă de 20 de ani, din municipiul Brad, în timp ce conducea o motocicletă pe strada Avram Iancu, din municipiul Brad, din direcția Brad – Oradea, a intrat în coliziune cu un utilaj industrial (buldoexcavator), care circula din sens opus și care ar fi schimbat direcția de mers prin viraj la stânga (pentru a pătrunde într-o incintă) fără să acorde prioritate de trecere motocicletei. În urma impactului, tânărul motociclist a decedat, iar o pasagera de pe motocicleta, în vârstă de 17 ani, din comuna Ribița, a fost transportată în stare grava la spital, unde a decedat. În cauza, polițiștii au întocmit dosar penal sub aspectul comiterii infracțiunii de ucidere din culpă”, a comunicat, oficial, Inspectoratul de Poliție al Județului Hunedoara.

Ne puteți urmări și pe Google News

Circulația scuterelor pe drumurile publice

Codul Rutier permite ca pe drumurile publice, un moped (scuter - n.n.) să poate circula doar în anumite condiții.

Una dintre ele se referă la viteza maximă de circulație, care prin construcţie nu poate să depăşească 45 km/h şi care este echipat cu un motor cu aprindere prin scânteie, cu aprindere internă. De asemenea, capacitatea cilindrică nu poate să depășească 50 cmc.

Legislația îi obligă pe deținătorii acestor mopede să le prezinte la o inspecție tehnică la Registrul Auto Român, unde sunt omologate, după care sunt înregistrate într-o bază de date. Cei care conduc aceste mopede nu trebuie să dețină permis de conducere.