Suma este asemănătoare celei primite de Maria Sharapova și mult mai mare decât cea pe care o primește Simona Halep. Dubla campioană de Grand Slam are 1.7 milioane de dolari pe an de la Nike, de peste cinci ori mai puțin decât semifinalista de la Roland Garros 2018 (8.75 de milioane de dolari).

La începutul lui 2018, Halep a rămas fără sponsor, după ce nu a prelungit cu Adidas, germanii nedorind să îi satisfacă pretenţiile financiare. Campioana noastră a ajuns în finală la Australian Open evoluând într-un echipament fără sponsor, dar lucrurile s-au reglat rapid.

Nike a decis să îi achite sportivei din Constanţa 1,7 milioane de dolari anual şi un bonus de câte un milion de dolari pentru fiecare Grand Slam cucerit. O super-afacere, judecând după faptul că brandul de peste ocean a obţinut maximum cu o investiţie minimă.

Halep a cucerit, îmbrăcată în Nike, Roland Garrosul şi Wimbledonul, devenind a treia cea mai bună afacere din istoria brandului. O spun jurnaliştii de la Baseline, care au făcut un clasament al profitabilităţii afacerilor făcute de Nike în istoria tenisului. Campioana noastră ocupă locul trei în top, peste Nadal şi Federer (care, până anul trecut, a fost îmbărcat de Nike). Sportiva din Constanţa e depăşită doar de Serena Williams şi Pete Sampras, care, ca urmare a orginii lor, au fost mult mai marketabili decât ceilalţi sportivi din top, scrie digisport.ro.

Te-ar putea interesa și: