Serviciul de Pașapoarte va avea un nou sediu

Serviciul de Pașapoarte va avea un nou sediu

Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple București va fi relocat, noul spațiu, planificat să devină funcțional în august, urmând să permită amenajarea unui număr de 24 de ghișee, informează Prefectura Capitalei.

"Dublarea efectivului actual este o măsură ineficientă în acest moment deoarece locațiile existente nu permit creșterea numărului de ghișee. În acest sens, Instituția Prefectului Municipiului București a demarat procedura de relocare a Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple. Noul spațiu va dispune de o suprafață extinsă care va permite amenajarea unui număr de 24 de ghișee (20 pentru primirea cererilor, 3 pentru eliberarea pașapoartelor, 1 birou de informații) și este planificat să devină funcțional în luna august 2017", se arată într-un comunicat transmis vineri de prefectura Capitalei. 

Având în vedere apropierea vacanței școlare, Instituția Prefectului Municipiului București precizează că va organiza ghișee care să soluționeze exclusiv solicitările care vizează minorii și părinții însoțitori, urmând ca locația acestora să fie comunicată în curând. 

Potrivit Prefecturii Capitalei, în prezent, Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea și Evidența Pașapoartelor Simple București are în operare 5 puncte de lucru situate în locațiile din: Șoseaua Pipera nr. 49 Sector 2; Piața Amzei nr. 13, Sector 1; str. Ion Țuculescu nr. 42, Sector 3; str. Străduinței nr. 1, Sector 4 și str. Virtuții nr. 1-3, Sector 6. 

Ne puteți urmări și pe Google News

În punctul de lucru din Șoseaua Pipera nr. 49, ghișeele sunt alocate astfel: 9 — pentru primirea cererilor (2 dedicate cetățenilor români cu domiciliul în străinătate, 1 ghișeu dedicat cetățenilor care și-au pierdut pașapoartele și 6 ghișee pentru cetățenii români cu domiciliul în țară), 2 ghișee — pentru eliberarea pașapoartelor, 1 ghișeu — pentru informații. 

Punctul de lucru din Piața Amzei nr. 13 dispune de 6 ghișee pentru primirea cererilor dedicate cetățenilor români cu domiciliul în țară și 2 ghișee pentru eliberarea pașapoartelor. 

Punctul de lucru din str. Ion Țuculescu nr. 42 are 2 ghișee pentru primirea cererilor dedicate cetățenilor români cu domiciliul în țară și un ghișeu pentru eliberarea pașapoartelor la parterul clădirii. 

Punctul de lucru din str. Străduinței nr. 1 este alcătuit doar din două ghișee — unul pentru primirea cererilor dedicate cetățenilor români cu domiciliul în țară și unul pentru eliberarea pașapoartelor la parterul clădirii. 

* În ceea ce privește punctul de lucru din str. Virtuții nr. 1 — 3, și aici funcționează doar un ghișeu pentru primirea cererilor dedicate cetățenilor români cu domiciliul în țară și unul pentru eliberarea pașapoartelor.