Scriitorul american Rod Dreher își lansează, în România, cartea „Să nu trăim în minciună! – Un manual pentru disidenții creștini”

Scriitorul american Rod Dreher își lansează, în România, cartea „Să nu trăim în minciună! – Un manual pentru disidenții creștini”

O carte-eveniment, adusă pe piața românească de Editura Contra Mundum, în care Rod Dreher, bun cunoscător al spațiului est-european și al experimentului comunist, descrie tendințele totalitare ale corectitudinii politice, ale cenzurii și ale supravegherii în masă practicate de giganții Big Tech, și oferă soluții de rezistență.

Sâmbătă, 5 iunie, de la orele 18,00, în curtea Bisericii Precupeții Noii din București (Strada Ernest Broșteanu, nr. 12), Rod Dreher, scriitorul american convertit la ortodoxie, aflat pentru prima dată în țara noastră, va răspunde dilemelor și neliniștilor publicului român, legate de semnele unor vremuri deloc blânde nu doar cu creștinii ci și, în general, cu iubitorii de libertate, de bine, de adevăr și de frumos.

„Să nu trăim în minciună! – Un manual pentru disidenții creștini” este cea mai recentă carte (apărută în SUA, în vara anului 2020) a autorului best-seller-ului „Opțiunea Benedict” (2017) și primul volum tradus în limba română al acestuia.

„Să nu trăim în minciună!”, al cărei titlu este o parafrază după îndemnul adresat poporului rus de disidentul Alexandr Soljenițîn, atunci când autoritățile sovietice l-au expulzat din țara natală), oferă creștinilor practicanți și tuturor celor care resping „totalitarismul de mătase” ce se insinuează, astăzi, în SUA și în Europa, soluții de rezistență aflate la îndemâna fiecăruia. Prima, cea mai simplă și cea mai ușoară este refuzul minciunii pe care se clădește și prin care se perpetuează orice totalitarism.

Ne puteți urmări și pe Google News

„Contra Mundum” este o editură nouă pe piața de carte, care, potrivit descrierii editorilor, „oferă cititorului român acele cărți care prezintă o perspectivă asupra omului și a lumii diferită de aceea cu care suntem bombardați zi de zi prin mass-media și prin rețelele sociale”.