Scandal la Starbucks! S-a scuipat în cafeaua clienţilor. Oare câţi or fi băut-o acolo?

Scandal la Starbucks! S-a scuipat în cafeaua clienţilor. Oare câţi or fi băut-o acolo?

Un scandal imens a lovit Starbucks după ce un angajat s-a lăudat că a scuipat în cafeaua unor clienţi despre care ştia că sunt poliţişti.

Incidentul reprobabil a fost înregistrat într-un punct de lucru al Starbucks din Park Ridge, Illinois (Statele Unite ale Americii).

În prim-plan apare un bărbat care a şi fost arestat după ce a recunoscut că a scuipat în băuturile polițiștilor.

Este vorba despre Kevin A. Trejo, care între timp a fost concediat după ce a fost „suficient de arogant pentru a se lăuda” cu incidentul.

Ne puteți urmări și pe Google News

Reprezentanţii Starbucks şi-au exprimat consternarea cu privire la cele întâmplate din cauza fostului angajat în vârstă de 21 ani.

Conform Daily Star, polițiștii l-au chestionat pe Trejo după ce „a fost suficient de arogant pentru a se lăuda în acest sens”, a dezvăluit șeriful Joseph Madden.

Lui Trejo trebuie să facă faţă acuzaţiilor în urma cărora un ofițer de poliţie a intrat în contact cu saliva acestuia, acţiune care i-a pus viaţa în pericol.

Incidentul este cu atât mai grav cu cât SUA este în topul celor mai afectate ţări din cauza pandemiei de coronavirus.

Acțiunile lui Trejo au fost considerate „foarte tulburătoare” de Madden.

Incidentul izolat nu a implicat alți angajați și, potrivit lui Madden, Starbucks a cooperat. Au urmat şi alte reacţii din partea oamenilor legii.

Într-o declarație, președintele Policemen Benevolent Association, Patrick Colligan, a declarat:

„De fiecare dată când cred că noi, ca societate, ajungem în fund, mai apare un nou incident.

Ofițerii își riscă viața zilnic şi asta nu ar trebui să se întâmple în timp ce îşi beau cafeaua.”

Purtătorul de cuvânt al Starbucks, Sara Autio, a dezvăluit că decizia concedierii lui Trejo după acest incident a fost luată imediat ce a izbucnit scandalul.

Ea a spus: „Comportamentul acestui individ a fost reprobabil și nu a fost deloc o reflectare a modului în care angajații noștri își tratează clienții zilnic.

Vrem ca toți cei care vin în magazinele noastre să primească o experiență pozitivă și atunci când acest lucru nu se va întâmpla, ne îndreptăm rapid pentru a rezolva problema și pentru a ne responsabiliza.”

sursa: Daily Star