Purtătorul de cuvânt al lui Martin şi-a părăsit deja funcţia, vineri, după ce unul dintre angajaţii biroului său l-a indus în eroare, fie intenţionat, fie accidental, situaţie care l-a făcut să ofere informaţii greşite jurnaliştilor, referitor la utilizarea fondurilor de către soţia preşedintelui Camerei Comunelor. În decembrie, cotidianul „The Times“ a publicat un articol privind utilizarea a 4.000 de lire sterline din fondurile publice, de către soţia sa.