Astfel, Radu Carp susține, într-o postare pe pagina sa de Facebook, că măsurile luate împotriva lui Moise Guran au fost determinate de ratingul scăzut al emisiunii.

”Am citit cu stupefactie scrisoarea deschisa a domnului Moise Guran prin care solicita demisia conducerii TVR. Ceea ce nu spune domnul Guran este ca in ultima vreme emisiunea sa nu mai avea audienta. Ceea ce uita domnul Guran este ca i s-a cerut un target de rating, uzual pentru acel tronson orar, pe care nu-l poate atinge. De ce nu poate? Pentru ca emisiunea lui s-a transformat dintr-una economica intr-una politica, iar telespectatorii vor sa se discute despre economie la o emisiune de economie si despre politica la o emisiune de politica. Ceea ce nu spune domnul Guran este ca emisiunea sa era realizata de cei din TVR, avand acces nelimitat la arhiva de imagini, la calculatoare, lucrand cu oamenii din TVR. Ceea ce nu spune domnul Guran este ca, in timp ce realiza emisiunea la TVR, o alta emisiune a domnului Guran era difuzata de un post de radio, iar domnul Guran beneficia de reclama vizuala din partea acelui post de radio. Imi inchipui ca nu presta pe gratis pentru acel post de radio. Sa primesti bani multi si sa nu acorzi exclusivitate – aceasta este reteta de succes Biziday. Poate alte televiziuni vor accepta…daca accepta sa fie concurate neloial. Imposibil dar in modelul economic al domnului Guran orice este posibil. Ceea ce nu spune domnul Guran este ca in timpul campaniei electorale din 2014 membrii majoritatii parlamentare din CA TVR au cerut rezilierea contractului si eliminarea oricaror emisiuni de dezbateri. Ceea ce uita domnul Guran este ca banii obtinuti din publicitate la Campionatul Mondial de Fotbal nu asigura nici macar a zecea parte din drepturile de difuzare”, scrie Radu Carp.

”Am un regret, acela ca nu am fost de acord la momentul oportun ca emisiunea domnului Guran nu este de educatie economica, ci de politica, prin urmare ar trebui sa aiba acelasi statut ca orice emisiune de politica din partea beneficiarului si al CNA in timpul campaniei electorale. Mai am un regret, acela ca nu am luat atitudine publica la momentul oportun despre un contract abuziv, in care prestatiile unei parti (Moise Guran) sunt disproportionat de mici in raport cu cele ale beneficiarului (TVR). Cum s-ar spune, unul cu mapa, altii cu sapa. Insa cel cu mapa mai vrea si alte mape, alti bani… PS: sunt curios ce televiziune care lucreaza dupa modelul obtinerii de profit si nu dupa modelul lucrului in paguba va accepta conditiile domnului Guran. In mod normal, niciuna. Insa daca domnul Guran se angajeaza sa dea un knock-out la o ora de varf unui adversar politic al patronului acelui post de televiziune… poate ca acesta chiar ar vrea sa piarda bani in schimbul obtinerii unei satisfactii personale”, și-a încheiat postarea membrul CA.

Te-ar putea interesa și: