Doar 1,2 milioane de telespectatori au urmărit aseară Vocea României. Toate eforturile Antenei 1 nu au reuşit să oprească prăbuşirea X Factor. Sub un milion de telespectatori au urmărit prima etapă a Bootcamp-ului.
Serialul turcesc de pe Kanal D s-a impus decisiv în topul audienţelor. Postul turcesc a fost cu "Ziua în care mi s-a scris destinul" lider de audiențe la orașe, dar și la nivelul întregii țări. În ceea ce priveşte publicul comercial, Kanal D a ocupat locul al doilea, după Pro TV, dar peste Antena 1, post care difuza X Factor.
Vineri, concurentii si antrenorii de la Vocea Romaniei au inceput cea mai dura faza a competitiei: knockout-urile. Proba nou introdusă în acest sezon a inregistrat pe publicul naţional o audienţă medie de 1,2 milioane de persoane, la nivelul întregii țări. Postul s-a clasat pe locul al doilea, după Kanal D, care a atras pe interval o medie de 1,7 milioane de persoane. În ceea ce priveşte segmentul publicului comercial, Vocea României a înregistrat 9.2 puncte de rating și 24.2% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani (413.000 de persoane), fata de postul de televiziune clasat pe locul doi, Kanal D, care a obtinut 6.4 puncte de rating și 16.8% share (287.000 de persoane).
În ceea ce priveşte Antena 1, ce difuza X Factor, Horia Brenciu a deschis aseară etapa Bootcamp-ului, în care fiecare dintre jurații trebuie să aleagă doar patru dintre cei 10 concurenți. La nivel NATIONAL, X Factor a fost urmărit de 920.000 de persoane şi a obţinut un rating de 5.1 %. Audienta X Factor pe publicul Comercial pe intervalul 20.30-23.30, a adus Antene1 260.000 de telespectatori (rtg 5,5%, 15,3 share.