Sume uriașe alocate pe apariții media și campanii de imagine de către Robert Negoiță
Controlat de primarul Robert Negoiță (PSD), consiliul local al Sectorului 3 din București are pe ordinea de zi un proiect de hotărâre prin care va aloca din taxele și impozitele bucureștenilor încă 6,5 milioane de lei pentru reclame în presă, scrie g4media.
Cei 6,5 milioane de lei se adaugă sumelor uriașe deja cheltuite pentru cumpărare de apariții media, în valoare de 5,6 milioane de lei. Banii au fost cheltuiți pentru promovarea imaginii Sectorului 3 și a primarului Robert Negoiță, unul dintre răsfățații mass-media în ultimii ani.
Banii pentru reclame vor fi administrați printr-o suveică, mai precis prin compania Smart City Invest S3 SRL, deținută chiar de Primăria Sector 3.
Prin noua campanie, primăria vrea promovarea unui centru SPA și a sistemului „inteligent” de gestionare a parcărilor ce ar urma să fie implementat anul viitor.
Semnat chiar de primarul Robert Negoiță, referatul de aprobare a alocării celor 6,5 milioane de lei, susține că noua campanie de promovare ar contribui la creșterea numărului de spații verzi amenajate în Sectorul 3.
Din cei 6,5 milioane de lei ce vor fi alocați pentru promovare, 5 milioane de lei se vor duce direct pentru cumpărarea de publicitate în presă și în afișaj, 250.000 pentru realizarea unui spot video și 186.000 de lei pentru un studiu de impact.
Banii primăriei Sectorului 3 au ajuns la zeci de televiziuni, radiouri și site-uri de media în ultimii doi ani.