„Kanal D, lider detașat de piață cu Teo Show, la nivelul întregii țări și la orașe
Marți, 2 iunie, Kanal D a fost lider detașat de piață, cu emisiunea Teo Show, postul TV poziționându-se pe primul loc în topul televiziunilor din România, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Emisiunea prezentată de Teo Trandafir și Bursucu a plasat Kanal D pe primul loc în preferințele telespectatorilor, atât la nivelul întregii țări, cu o cota de piață de peste 18%, dar și la orașe, cu 15% cota de piață.
Ieri, în intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D a înregistrat 4,3% rating și 18,6% cota de piață, pe targetul Național, și 3,4% rating și 15,0% cota de piață, pe targetul All Urban.
În cele două ore difuzate, ediția de ieri Teo Show a fost urmărită, în medie, în fiecare minut, de peste 750.000 de fani din întreaga țară.
În minutul de maximă audiență, atins la 15:15, aproape un milion de telespectatori (919.000) urmăreau cu interes Teo Show, se arată într-un comunicat al celor de la Kanal D.
Altfel, Kanal D a comunicat şi cât de mare a fost succesul momentului în care Elena Ionescu a câștigat cei 250.000 de lei la Survivor România.
„România a stat cu sufletul la gură, sâmbătă seară, în față televizoarelor ca să urmărească finală Survivor.
Potrivit datelor prezentate de Kanal D, postul de televiziune a fost pe primul loc în audiențe, în toată România, acaparând 20 % din cota de piață.
Elena Ionescu a câștigat cei 250.000 de euro, în urma voturilor telespectatorilor.
Stația a înregistrat 8,1% rating și 21,9% cotă de piață, pe targetul național, și 6,3% rating și 18,2% cotă de piață pe targetul all urban, în intervalul difuzării emisiunii (19:57-24:47).
Minutul de aur
1.420.000 de telespectatori din întreaga Românie au urmărit, în medie, în fiecare minut al difuzării, finala Survivor România, minutul de aur, înregistrat la 22:09, adunând în față micilor ecrane 1.709.000 de telespectatori”, se arată într-un comunicat.