Gama Range Rover va fi optimizată odată cu lansarea unui motor pe motorină mai mare, dar mai puțin poluant.
Gama 4x4 de lux Range Rover va beneficia de un facelift minor, în a doua jumătate a acestui an, informează ediția online a revistei ”Autocar”.
Transformările estetice operate exclusiv asupra părții frontale a modelului vor fi minore. Cu adevărat importante vor fi însă noutățile tehnice pregătite de producătorul britanic Land Rover.
Range Rover va fi disponibil cu un nou motor turbodiesel și o nouă cutie de viteze.
Propulsorul V8 de 4.4 litri satisface normativul de poluare Euro 5. Transmisia automată de proveniență ZF dispune de 8+1 rapoarte.
Cu ajutorul noului motor, care dezvoltă 309 cai-putere, Range-ul poate accelera de la zero la 100 km/h în numai 7,5 secunde.
La fel de impresionante sunt și benefiicile în ceea ce privește consumul și emisiile de dioxid de carbon. Deși este mai mare ca unitatea pe care o înlocuiește (actualul V8 turbodiesel are o capacitate de 3,6 litri), motorul TdV8 oferă, cel puțin teoretic, o economie consistentă de carburant (consum scăzut cu 18%) și împrăștie în atmosferă sensibil mai puțin CO2 (emisii mai mici cu 14%).
Datorită abilităților deosebite etalate în teren accidentat, Range Rover este unul dintre vedetele segmentului SUV premium din care mai fac parte BMW X5, Mercedes-Benz Clasa M, Porsche Cayenne, Lexus RX și Infiniti FX.