Grupul auto Volkswagen a raportat un profit de 1,7 miliarde de euro în primul trimestru al acestui an - în creștere dramatică de la 473 de milioane, cât înregistrase în perioada similară a lui 2010 - datorită cererii tot mai susținute de pe piața chineză.
Volkswagen AG a vândut 1,97 de milioane de automobile în primul trimestru al acestui an și a raportat un profit de 1,7 miliarde de euro, notează ”Automotive News”.
În comparație cu intervalul similar anterior – 473 de milioane de euro –, câșigul grupului auto german a fost îmbunătățit de peste 3,5 ori.
Cel mai mare actor al industriei de profil europene a ajuns la acest rezultat datorită cererii susținute de pe piața chineză – în creștere cu 20%.
Profitul grupului german a fost impulsionat și de vânzările importante înregistrate de câteva modele, între care recent lansatele game Audi A7 Sportback și A8.
SUV-ul compact Volkswagen Tiguan a bifat și el un rezultat comercial neașteptat de bun, susține ”Automotive News”.