Evenimentul Zilei > Social > PRO TV a spulberat concurenţa cu optimile de la Euro 2020. Rating impresionant
PRO TV a spulberat concurenţa cu optimile de la Euro 2020. Rating impresionant

PRO TV a spulberat concurenţa cu optimile de la Euro 2020. Rating impresionant

Cele două meciuri transmise luni şi programate în cadrul optimilor Euro 2020 au reprezentat pentru PRO TV o lovitură importantă în lupta dură pe care o duce cu alte televiziuni pentru rating.

PRO TV a spulberat concurenţa cu optimile de la Euro 2020. Rating impresionant. Astfel, a treia zi a optimilor a fost cea mai spectaculoasă, iar asta s-a văzut în măsurătorile de specialitate.

În meciurile Spania-Croaţia (5-3 în prelungiri) şi Franţa-Elveţia (3-3 şi 4-5 după loviturile de departajare) a fost marcate 12 goluri marcate în timpul regulamentar, dintre care două au fost în prelungiri și 9 la penalty-uri După Portugalia (campioana europeană en titre) a venit şi rândul Franţei (campioana mondială en titre) să fie eliminată de la acest turneu final.

Victoria Spaniei a fost lider de audiență în intervalul 19:00-21:34; în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 8.1 puncte de rating și 34.8% cotă de piață. Adică dublu față de locul 2, care avea doar 3.9 puncte de audiență și 17.0% share.

Rating dublu faţă de locul 2

În același interval, dar la nivelul celor între 18 și 49 de ani din mediul urban, PRO TV a înregistrat 6.5 puncte de audiență și 32.8% share. La polul opus, locul 2 avea doar 4.0 puncte de audiență și 20.5% share.

Pro Tv înregimentează o nouă vedetă

Pe Arena Națională, Franța și Elveția au întreţinut suspansul şi aşa fost şi spatele micilor ecrane. Firesc, această partidă a fost lider absolut de audiență. Astfel, meciul a înregistrat 13.1 puncte de rating și 42.5% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD.

Aceste cifre au fost de trei ori mai mari față de televiziunea de pe poziția secundă, care avea 4.1 puncte de rating și 13.4% share. La nivelul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani din mediul urban, în intervalul 22:00-24:45, PRO TV a avut 12.2 puncte de audiență și 44.6% cotă de piață. Asta i-a adus locul 1, în timp ce televiziunea de pe locul 2 a înregistrat doar 3.3 puncte de rating și 11.9% share.

Amintim că marți este programată ultima etapă a optimilor de finală de la Euro 2020. La ora 19:00, Anglia va întâlni Germania pe Wembley, iar în ultimul joc al Suedia și Ucraina luptă pentru calificarea în sferturi de la ora 22:00.

Publicat in categoriile: Social
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News
Accesează: