Editura Evenimentul si Capital

Prefectul de Constanţa, Eugen Bola: "Închiderea podului Agigea va fi decisă de Victor Ponta pentru că mai sus de dl premier nu mai este decât bunul Dumnezeu"

Copy_of_Pod_Agigea_
Autor: | | 1 Comentarii | 619 Vizualizari

După ce ieri, fără a se consulta cu primarii din sudul judeţului Constanţa, a anunţat cu surle şi trâmbiţe că sistează de la 1 octombrie traficul pe podul de la Agigea, prefectul judeţului Constanţa, Eugen Bola, şi-a dat seama de gafă şi, speriat de revolta edililor, a revenit asupra deciziei.

Asaltat de primarii din sud care l-au acuzat că blochează activitatea economică şi paralizează transportul elevilor, navetiştilor, al copiilor cu handicap şi al persoanelor care trebuie să ajungă la dializă, prefectul Eugen Bola s-a angajat astăzi să informeze guvernul despre intenţia CNADNR de a închide traficul pe podul de la Agigea. El a scris o minută ministrului de Interne Radu Stroe, vicepremierului Liviu Dragnea şi Ministerului Transporturilor informându-i că " menţinerea circulaţiei pe podul de la Agigea este absolut necesară pentru economia judeţului" cerând amânarea cu 6 luni a închiderii, până la finalizarea lucrărilor la cel de al doilea pod de la Agigea, peste Canalul Dunăre Marea Neagră. Niciunul dintre cei 14 primari care au dat astăzi năvală la prefectură, nu este de acord cu închiderea podului. " Sunt o grămadă de soluţii pentru repararea podului, proiectanţii sunt obligaţi să găsească soluţia tehnică la îndemână pentru a continua reparaţiile fără închiderea podului, nu trebuie să o găsească pe cea mai nefavorabilă pentru 200.000 de locuitori din sudul judeţului, podul s-a construit în 2 ani şi constructorul nu este în stare de 3 ani să îl repare" spune primarul oraşului Eforie, Ovidiu Brăiloiu.

" Autorizaţia emisă de Ministerul Transporturilor nu prevede închiderea podului"

Din calculele făcute de primari, numai pe activitatea economică, pierderile s-ar ridica la 35.000 euro pe zi iar marii agenţi economici din sudul judeţului, ar pierde peste 10 milioane euro. Şi proiectele europene, în derulare, pot suferi modificări şi pierderi din cauza blocării traficului pe pod şi ocolirea cu 100 kilometri a traseului. "Preţurile vor creşte semnificativ, orice comerciant va pune un preţ mai mare. Noi avem 5 proiecte europene care au fost adjudecate cu un preţ iar constructorul va invoca această distanţă de 80-100 km pe care işi aduce materialele" explică primarul oraşului Techirghiol, Adrian Stan. Indignat, primarul din Mangalia, Cristian Radu, susţine că au fost puşi în faţa unui fapt împlinit, cu doar 5 zile înainte de închiderea podului aşa că " CNADNR trebuie să răspundă de ce nu se mai duc cei 3000 de elevi la şcoală, profesorii, oamenii la serviciu". Cel mai înverşunat este primarul comunei Agigea, Cristian Cârjaliu, care îl acuză pe prefect că a decis de capul lui şi "astăzi, după ce scandalul a ajuns în presă, văd că are o altă poziţie" El susţine că "autorizaţia de construcţie emisă de Ministerul Transporturilor nu prevedea sistarea circulaţiei pe pod aşa că o să chem Inspecţia în Construcţii să aplice sancţiunile legale".

Mircea Badea, ATAC dur la Liviu Dragnea. Ce l-a enervat pe realizatorul TV: Nu mi-a dat nimeni un capat de ata

Pagina 1 din 2


Tag-uri:



Stirile zilei

Alte articole din categoria: Administratie Locala

Alte articole din categorie

capital.ro
libertatea.ro
rtv.net
fanatik.ro
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
playtech.ro
unica.ro
dcnews.ro
stiridiaspora.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE ŞI