Mai bine de jumătate din sumă va fi alocată lansărilor de modele noi sau generaţii noi ale unor modele deja existente în portofoliul grupului auto german.
Consiliul director al Grupului Volkswagen a aprobat un plan grandios de investiţii pentru perioada 2011-2015, anunţă "Business Week".
Cel mai mare jucător de pe piaţa auto europeană şi-a propus să cheltuiască 51,6 miliarde de euro, până în 2015, pentru modernizarea şi extinderea portofoliului.
Mai bine de jumătate din sumă (circa 28 de miliarde de euro) va fi alocată lansărilor de modele noi sau generaţii noi ale unor modele deja existente, scrie "Autocar".
Potrivit "Automotive News", o arie la fel de importantă pentru planului de investiţii pus la punct de grupul care mai deţine mărci precum Skoda, Seat, Audi, Bugatti sau Bentley este dezvoltarea de noi motoare (clasice) şi tehnologii de propulsie alternativă (hibride şi electrice).
Volkswagen are ca obiectiv strategic depăşirea Toyota, actualul cel mai mare producător auto la nivel mondial, până în 2018.