Filmul „Sex and The City“, a cărui lansare a fost anunţată pentru sfârşitul lunii mai, se anunţă o adevărată paradă a modei globale.
Nu numai ţinutele şi accesoriile protagonistelor vor purta etichetele unor marci de prestigiu, ci şi băuturile sau produsele cosmetice şi chiar prosoapele care vor decora băile acestora. Sarah Jessica Parker, de pildă, va purta nu mai puţin de 80 de costumaţii diferite în timpul lungmetarjului.
Niciuna dintre actriţele distribuite în film nu şi-a ales însă ţinutele, deciziile în această privinţă fiind luate de coordonatoarea Patricia Field, în funcţie de contractele încheiate cu diverse companii. Pentru a-i convinge pe producă torii filmului să se foloseasacă de produsele lor, unele companii au recurs la strategii neobişnuite, mergând până la a cofinanaţa această producţie. Parada mărcilor de lux Potrivit ziarului britanic „Daily Mail“, Dove a investit 3 milioane de dolari pentru ca în băile lui Carrie sau Charlotte să se regăsească produsele firmei. Producătorul de băuturi Campari a oferit 500.000 de lire sterline pentru a înlocui renumitul „Cosmopolitan“ din mâna lui Carrie cu un pahar de Campari.
Mărcile pe care Carrie le „prefera“ deja din timpul serialului, precum Manolo Blahnik sau Jimmy Choo, îşi vor păstra locul privilegiat. Li se adaugă altele din seria de lux, de la Christian Dior, Vivienne Westwood sau Yves Saint Laurent, până la Chanel sau Gucci. În aceste cazuri, producă torii se folosesc de renumele mărcilor, iar acestea profită în cele din urmă de succesul comercial al filmului. 20 de milioane pentru asigurări După ce Sarah Jessica Praker a fost surprinsă de paparazzi în timpul filmărilor purtând o pereche de sandale Dior, modelul respectiv s-a epuizat, potrivit unui comunicat al companiei, citat de „Daily Mail“, în numai câteva zile în întreaga lume. Istoria s-a repetat şi în cazul poşetei în forma unui turm Eiffel, ornată cu cristale Swarovski, pe care Carrie a purtat-o în prima zi de filmări. În numai câteva zile după publicarea fotografiilor, modelul respectiv a devenit un hit în vânzări. Această competiţie de lux, manevrată cu telefoane şi alte „operaţiuni de culise“, a impulsionat şi afacerea asigurărilor.
Pentru bijuteriile şi hainele împrumutate pentru garderoba actriţelor, totalul asigurărilor se ridică la peste 20 de milioane de dolari. Producătorii filmului au fost nevoiţi să mărească de patru ori numărul paznicilor de pe platourile de filmare, pentru siguraţa veşmintelor şi bijuteriilor.
PROFIT Afacerea Sex&The City Reîntoarcerea celor patru prietene din New York (după 5 ani de la încheierea celui de-al 94-lea şi ultimului episod din serialul „Sex and The City“), a declanşat o reală isterie în întreaga lume. O agenţie de turism americană oferă un pachet de călătorie pentru turiştii amatori de „Sex and The City“. Pentru 24.000 de dolari, turiştii au acces la premiera filmului din New York, după care pot să locuiască, să mănânce sau să iasă la cumpărături în locurile preferate de Carrie, Samantha, Miarnda sau Charlotte.
În preţ este inclusă o geantă de mână creată de Patricia Field. Producătorul italian de lenjerie intimă Cosabella a lansat, la mijlocul lunii aprilie, o colecţie inspirată din filmul „Sex And The City“. Pentru fiecare dintre cele patru caractere, creatorii de la Cosabella au creat o serie specială de lenjerie intimă, „potrivită personalităţii fiecăreia dintre ele“, după cum a precizat Guido Campello, vicepreşedintele companiei.