Bolidul italian Pagani Huayra, care a fost expus, în premieră mondială, la Salonul auto de la Geneva de la începutul acestei luni, va comercializat și într-o versiune roadster (decapotabilă), peste trei ani.
Producătorul de lux italian Pagani va dezvolta și o versiune decapotabilă a supermodelului de un milion de euro Huayra, vestește ediția online a revistei ”Autocar”.
Roadsterul Pagani Huayra va debuta comercial abia peste trei ani, după cum a declarat chiar patronul mărcii, Horacio Pagani, pentru presa argentiniană.
Pagani a lucrat șapte ani pentru a pune la punct coupe-ul Huayra, înlocuitorul legendarului model Zonda, așa că orizontul de așteptare trasat pentru versiunea decapotabilă poate părea, în cel mai bun caz, optimist.
Huayra a fost prezentat, în premieră mondială, la începutul acestei luni, cu prilejul Salonului auto de la Geneva. Producătorul italian susține că a primit deja 60 de comenzi pentru bolidul de un milion de euro. Pagani Huayra, detalii esențiale Aproape că nu există detaliu prozaic la noul bolid Pagani. Începând cu aspectul electrizant și terminând cu prețul exorbitant.
Caroseria a fost modelată din fibră de carbon și titan. Habitaclul este o operă de artă. Potierele uriașe se deschid impresionant pe verticală – soluție tehnică care va dispărea de la versiunea decapotabilă.
Huayra reînnoadă relația dintre Pagani şi tunerul oficial Mercedes.
În ”bestia” italiană bate o ”inimă” germană. Noul Pagani se bizuie pe un motor V12 biturbo de 6.0 litri, care livrează nu mai puțin de 700 de cai putere şi un cuplu maxim de 1.000 de Nm.
Uriașul agregat este conectat la o transmisie secvenţială cu 7+1 trepte, care canalizează toate resursele disponibile (așa cum scrie la manual) către puntea spate.
Deși nu au fost confirmate oficial, performanțele supermodelului Huayra – vehiculate deja în presa internațională de specialiate – nu pot fi departe de realitate: 3,3 secunde (de la zero la 100 km/h) și 370 km/h – viteză maximă.
Pentru tot acest pachet de vis, producătorul italian solicită o sumă cât se poate de rotundă: un milion de euro. Mai mult ca sigur, versiunea roadster va costa sensibil mai mult.