OTP: Mai bine să fi avut un credit şi un istoric bun decât să nu fi avut deloc

Clienţii care au avut sau au în derulare şi şi-au plătit la timp ratele la un credit pot avea costuri mai mici şi acces la un împrumut de valoare mai mare decât cei care nu au avut niciun credit, potrivit lui Gabriel Creţu, director de vânzări şi dezvoltare a reţelei de sucursale din cadrul OTP Bank România.

Practit, dintre un solicitant care nu a luat niciun împrumut până acum şi unul care a avut credit şi şi-a plătit ratele la timp, cel de-al doilea beneficiază de condiţii mai avantajoase la creditele OTP.

"Contează istoricul de credit din ultimii doi ani. Am ajuns la concluzia că ceea ce contează este istoricul recent al creditului şi profilul actual al clientului", a spus Simona Stanciu, director-adjunct al Direcţiei de Dezvoltare Produse Retail în cadrul OTP Bank România.

O altă nişă către care se va orienta banca pentru acordarea de noi credite pentru populaţie sunt pensionarii care au un comportament extrem de bun la plată, potrivit lui Gabriel Creţu.

Pe de altă parte, a spus el, studenţii reprezintă o nişă destul de riscantă şi se poate cu greu identifica un profil al clientului solvabil pe acest segment, aşa încât banca să-i ofere credite.