O nouă ediţie "The Alternative School for Creative Thinking"

START. Până pe 10 octombrie, tinerii până-n 30 de ani se pot înscrie la "The Alternative School for Creative Thinking". Şi-n 2010, se vor acorda trei burse celor mai bune aplicaţii.

Corina Bernschutz, laureată cu Silver Lion în 2007, speaker Cannes Lions România a început înscrierile pentru Şcoala "The Alternative School for Creative thinking". O noutate pentru perioada 2010-2011 este lansarea unei academii pentru studenţii remarcabili cu vârste de până în 23 de ani, şi în contextul Eurobest. Romania are deja confirmarea unui loc la această academie, dar şi la competiţia pe echipe. Astfel, cei mai buni studenţi ai semestrului Eurobest vor concura la Hamburg, în decembrie, alături de cele mai isteţe şi mai talentate echipe europene. Schimbari consistente au loc şi la capitolul dinamica cursurilor si a speakerilor. Cursul de visual craft va fi coordonat de oameni cu rezultat din Grey, Graffiti şi Publicis. La cursul de media creativă o veţi întâlni pe Corina Bernschutz, laureată cu Silver Lion în 2007. La cursul de design îi veţi descoperi în postura de speakeri inspiraţi pe cei de la  Acme, Work Dog sau Blau. Alte cursuri este cel de marketing şi de PR creativ, ultimul fiind "împărţit" între trei  agenţii - Gabi Lungu de la The Practice, Simona Dan de la Rogalski-Grigoriu şi Mircea Tomescu de la Graffiti PR. Alex Strimbeanu - câştigătorul Young Lions print din 2009, va coordona cursul de creative outdoor. Aplicatiile celor cu varste de pana in 30 de ani, interesati de visual craft, creative outdoor, design, media creativa, PR creativ, marketing, strategie si branding pot fi trimise pana pe 10 octombrie la roxana.balan@canneslions.ro, project manager-ul proiectului. Honorable merit" pentru echipa de Young Marketers români la Cannes 2010 "Dintre cei 120 de tineri plecaţi în urma selecţiilor locale la specializări internaţionale, un procent însemnat îşi continuă azi studiile în afara ţării. Alţii au avut o evoluţie profesională spectaculoasă, ocupând astăzi poziţii influente în ierarhia unor companii de prestigiu. Valoarea Şcolii şi a specializarilor oferite rezistă frumos probei timpului. Anul trecut, o fostă studentă a Şcolii a luat bronz la una dintre provocările de la Golden Drum, anul acesta o altă fostă studentă a câştigat concursul de twitter organizat de aceeaşi instanţă care premiază creativitatea Est Europeană", mărturiseşte Roxana Bălan, project manager pentru Cannes Lions România.  The Alternative School for Creative Thinking, platforma de educaţie ce acoperă toate disciplinele comunicării, a reuşit să câştige  Order of Merit în 2008 şi 2009 la Global Academic Challenge, Gold la Roger Hatchuel Academy în contextul Cannes Lions în 2009 şi 2010, Bronz la Young Lions Print în 2009 şi "Honorable merit" pentru echipa de Young Marketers români la Cannes 2010.