În acest context, compania de transport public din Berlin a găsit o variantă inedită de a-i îndemna pe călători să poarte masca de protecție și pe nas, nu s-o țină doar pe gură sau pe bărbie. Compania le-a cerut pasagerilor să nu mai folosească deodorant, adică să nu se mai parfumeze dacă folosesc mijloacele de transport în comun, astfel încât mirosul de transpirație să îi determine pe oameni să poarte masca și pe nas.

„Având în vedere că mulți oameni cred că pot purta masca sub nas, trebuie să devenim duri”, a anunțat compania prin intermediul unei postări pe social media.

Operatorul de transport public în comun, BVG, speră că mirosurile îi vor convinge pe călători să poarte masca, mai ales că situația poate fi destul de dificilă pe timpul verii. „Deci, încă vrei să ai nasul neacoperit?”, a transmis compania, mesajul stârnind amuzament.

Conducerea companiei speră că dacă rebelii măștilor nu se tem de coronavirus într-un autobuz aglomerat, cu siguranță se vor grăbi să-și acopere și nasul și gura din cauza mirosului de transpirație.

Compania de transport public în comun este recunoscută pentru mesajele cu tentă satirică. Printre sloganurile din trecut s-au numărat: „Este săptămâna modei din nou. Noi ne bucurăm dacă porți orice fel de haine” sau „Nici măcar mama ta nu ar veni să te ia la 04:30”.