Money Channel, de patru ani cu ochii pe mediul de afaceri

În urmă cu patru ani, apărea pe piaţa media singura televiziune de business din România, „The Money Channel”.

Canalul, axat pe informaţii şi dezbateri din domeniul afacerilor, se angaja să ofere ştiri şi sinteze în timp real din toate domeniile economice, din mediul de afaceri românesc şi internaţional. De atunci, subiectele au început să curgă.

„Zilnic ne interesează să ştim ce se întâmplă cu banii noştri, cu salariul, cu cheltuielile, cu datoriile pe care le avem, cu ratele pe care trebuie să le plătim. Ne interesează, tot zilnic, şi ce mâncăm, cu ce ne îmbrăcăm, ce servicii ne sunt oferite. Toate astea înseamnă subiecte”, spune redactorul-şef Daniel Apostol.

Deşi trece printr-o perioadă grea, postul priveşte optimist spre viitor. „Media românească traversează o criză, una economică şi una de identitate. Cât priveşte identitatea lui Money Channel, mă bucur să spun că suntem tari pe poziţie”, adaugă Apostol. (