„DEJA E PREA MULT!

Compania Municipală Termoenergetica București (ex RADET) își bate joc de cetățenii Sectorului 5, nerăspunzând nici solicitărilor acestora și nici insistențelor repetate ale Primăriei Sectorului 5, de a comunica termenul în care va fi soluționată avaria care lasă, de câteva zile, mii de cetateni din Sectorul 5 fără căldură și fara apă caldă”, a scris Daniel Florea pe Facebook.

„Și aceasta în contextul în care suntem în pericol ca, de luni, să fie întrerupte cursurile în 3 unități de învățământ (Liceul Teoretic „Ștefan Odobleja”, Școala Gimnazială „Mircea Sântimbreanu” și Grădinița nr.185), din cauza lipsei căldurii. Sunt mii de sesizări de la cetățenii nemulțumiți, adresate de aceștia direct Companiei Municipale Termoenergetica București, cât și, spre informare si ajutor, Primăriei Sectorului 5.
Toate au rămas fără răspuns”, a adăugat edilul.

„Primăria Sectorului 5 rămâne alături de cetățeni ca și în alte astfel de situații și vom face tot ceea ce depinde de noi pentru a convinge Termoenergetica să-și facă datoria!
Din pacate, primariile de sector nu au atributii in acest domeniu si nu au nici o posibilitate de rezolvare.
De aceea, vă rugăm să vă adresați în scris, la adresa de e-mail asociaț[email protected], pentru a ne semnala problemele în furnizarea apei calde și a agentului termic.
Noi le vom prelua și vom insista institutional pentru soluționare catre Compania Municipala Termoenergetica București”, a conchis primarul sectorului 5.

 

Te-ar putea interesa și: