Cei doi participau la lansarea clubului „Carioca”, de pe bulevardul Dacia, din centrul Capitalei. Cochetul local era proprietatea Monică Nistorescu și avea o grădină de vară superbă dar, din păcate, nu se afla în epicentrul vieții mondene de pe atunci, așa că nu a supraviețuit decât vreo doi ani, după care s-a închis, în ciuda unei investiții mai mult decât generoase. La un moment dat, la întrebarea dacă localul este pe profit, Cornel Nistorescu mi-a răspuns, dând din umeri, blazat: „Eu nu știu decât că, în fiecare lună, nevastă-mea îmi cere bani pentru salariile personalului…”.

De meserie tipograf și devenit, înainte de a se lansa în afaceri, secretar de redacție, Mihai Cârciog a fost un veritabil bon viveur, un fin cunoscător al celor mai exclusiviste brand-uri de whisky și mare amator de câte un pocheraș cu prietenii săi intimi. El a fost un patron de presă atipic. Niciodată, dar niciodată, în ciuda unor presiuni de toate felurile, Cârciog n-a intervenit în politica editorială a vreuneia dintre publicațiile pe care le deținea, lăsând acest lucru în seama exclusivă a jurnaliștilor.

Mihai Cârciog s-a stins în iunie 2011, la vârsta de 71 de ani, la Viena, unde se stabilise după ce și-a vândut acțiunile de la Evenimentul zilei unui trust de presă german.

Monica Nistorescu, o autentică doamnă, a fost jurnalistă la săptămânalul Expres. Ulterior, s-a retras din presă și a intrat în PR.

 

Te-ar putea interesa și: