Gama coupe-cabrio Mercedes-Benz SLK va fi completată, luna viitoare, cu o versiune dotată cu motorul 2.1 CDI. Lipseşte tracţiunea integrală, pentru ca modelul să se bată "parte-n parte" cu Audi TT Roadster 2.0 TDI quattro.
Mercedes-Benz a descoperit, se pare, că pierde clienţi în favoarea mărcii concurente Audi, pe partea de decapotabile mici, aşa că a decis să se adreseze acestui subiect.
Din toamnă, clasa coupe-cabrio SLK va fi îmbogăţită cu o versiune turbodiesel, una căreia îi lipseşte doar tracţiunea integrală pentru a concura, de la egal la egal, cu Audi TT Roadster 2.0 TDI quattro (model cu soft-top).
Sub capota decapotabilului Mercedes-Benz care va trebui alimentat de la pompa cu motorină se va afla unitatea 2.1 CDI, cu patru cilindri, care dezvoltă 204 cai-putere.
Pentru început, Mercedes-Benz va oferi doar transmisia automată 7GTronic Plus, care va trimite cuplul motor la puntea spate. O cutie de viteze manuală va fi introdusă anul viitor.
SLK-ul turbodiesel va fi, astfel, ceva mai puternic decât TT-ul TDI, care dispune de "numai" 170 de cai-putere.
Potrivit datelor oficiale, Mercedes-Benz SLK 250 CDI (aceasta este denumirea de catalog a noii versiuni) va putea sprinta în 6,7 secunde până la "sută" (cu start de pe loc) şi urmează a atinge o viteză maximă de 243 km/h.
Consumul mediu comunicat de producător: 4,9 l/100 km.
Preţul anunţat deja în Germania pentru SLK 250 CDI (nicio veste, deocamdată, referitoare la piaţa românească) este de 41.828 de euro.