Melodie de Cartea Recordurilor! Şi-n România a fost căutată intens pe Shazam

Melodie de Cartea Recordurilor! Şi-n România a fost căutată intens pe Shazam

Când vine vorba despre cea mai căutată melodie din toate timpurile pe celebra aplicaţie Shazam, statisticile sunt clare: câştigătoarea este megahitul Dance Monkey.

Al doilea single de la EP-ul de debut „The Kids Are Coming”, lansat de Tones and I, a fost cel mai căutat hit din istorie pe Shazam. Confirmarea a venit de la reprezentanţii Guinness World Records (Cartea Recordurilor).

Melodia interpretată de australiana Toni Watson a fost căutată de 36,6 milioane de ori în aplicația de identificare a muzicii, conform oficialilor care ai omologat acest record. Piesa a fost lansată în mai 2019 și a învins titularul recordului anterior „Wake Me Up”, stabilit de de DJ-ul suedez Avicii.

Dance Monkey a rescris istoria muzicii

Această melodie a ajuns în fruntea clasamentului în peste 30 de țări și a debutat pe Billboard Hot 100 pe locul 96. Când a urcat în cele din urmă în primele cinci locuri, a devenit prima piesă Hot 100 scrisă exclusiv de o femeie care a intrat în clasament în ultimii opt ani, conform Billboard.

Ne puteți urmări și pe Google News

Hitul global reprezintă frustrarea acumulată de Watson cu privire la tendinţa publicului de a consuma muzica în prezent: „Este un cântec despre un moment în care m-am simțit frustrată în legătură cu modul în care oamenii nu mai aveau răbdare. Aveau telefoanele și prinseseră un busker (n.r. - o persoană care interpretează muzică pe stradă sau într-un alt loc public pentru donații bănești) care era foarte fierbinte și oamenii voiau să tot continui. Dacă înlocuiți cuvântul dans cu cântă se explică de la sine”, a spus artista într-un interviu pentru Billboard din 2019.

Dance Monkey, peste un miliard de vizionări

De când a lansat acest hit, în mai 2019, Watson a devenit un nume cunoscut în toaă lumea, iar videoclipul pentru „Dance Monkey” are mai mult de un miliard de vizionări pe YouTube. Albumul ei de debut este așteptat la sfârșitul anului.

Piesa a depășit recordul deținut de „Locomotion”, melodia cântat de Kylie Minogue timp de 32 de ani. Impactul Drumul spre celebritate n-a fost deloc unul uşor pentru Toni Watson. În 2019, ea se afla în Golful Byron (Australia) după ce plecas de acasă pentru a susține spectacole cu normă întreagă pe stradă.

Artista și-a dat demisia de la locul de muncă şi îşi lăsase în urmă familia şi prietenii pentru a-și urma visul. „Am cumpărat o dubă și mi-am luat două săptămâni de concediu pentru că nu eram 100% sigură că vor merge bine lucrurile.

Ce înseamnă să crezi în talentul tău?

Am venit în Byron și în prima noapte a trecut un tip și mi-a zis: «Uite cartea mea de vizită.» O lună mai târziu, mi-am zis că nu am nimic de pierdut”, a povestit ea pt ABC. Acea persoană care a remarcat-o este Jackson Walkden-Brown, managerul ei.

„Piesa este despre acea perioadă și despre nerăbdarea oamenilor. Dacă nu suntem distrați din primul minut, pur și simplu dăm scroll mai departe. Am văzut asta reflectându-se și în experiența mea.

Oamenii vor ca tu să cânți, să continui, mai mult și mai mult. Așa că am scris un cântec despre presiunea unui concert live, acum când entertainment-ul este la doar un click distanță”, a mai spus Toni Watson despre megahitul Dance Monkey.

sursa: edition.cnn.com