Măsuri de ultim moment luate de Amazon împotriva Covid-19. Ce le face zilnic angajaților

Măsuri de ultim moment luate de Amazon împotriva Covid-19. Ce le face zilnic angajaților Amazon. Sursa foto: dreamstime.com

Amazon, cea mai mare companie de comerț online cu amănuntul, a luat decizii de ultim moment în plină pandemie de Covid-19. Compania a decis să ia anumite măsuri de prevenire a infectării cu noul Coronavirus, la trei zile după greva angajaților și a celor care livrează produsele la domiciliul clienților.

Amazon ia zilnic temperatura celor 100.000 de angajați și furnizori ai săi. "Luăm temperatura a peste 100.000 de angajați pe zi", a declarat, joi, într-un comunicat de presă, Dave Clark, vicepreședintele Amazon, responsabil cu operațiunile globale, conform 7sur7.be.

Angajații cu febră (de la 38 ° Celsius) sunt trimiși acasă. Liderul mondial în comerțul online va implementa aceste controale în locurile unde operează compania, până la începutul săptămânii viitoare.

„Vom testa apoi sute de mii de oameni în fiecare zi”, a spus Dave Clark. Mai mult, „milioanele de măști pe care le-am comandat în urmă cu câteva săptămâni vor sosi și le vom distribuim cât mai rapid echipelor noastre, începând de astăzi”, a continuat el.

Ne puteți urmări și pe Google News

În plus, serviciul de livrare a cumpărăturilor la domiciliu Instacart va oferi furnizorilor independenți kituri sanitare, inclusiv o mască , gel de mâini și un termometru care măsoară temperatura direct pe frunte.

Luni, cumpărătorii și furnizorii platformei Amazon au oprit munca pentru a cere mai multă securitate și condiții financiare mai bune. Cei câțiva zeci de lucrători din depozitul Amazon din New York de pe Staten Island, la sud de Manhattan, au intrat în grevă în aceeași zi. Aceștia au criticat gigantul american că nu a luat măsurile necesare pentru a-i proteja împotriva bolii, în timp ce regiunea a devenit epicentrul epidemiei Covid-19 din Statele Unite.

Amazon a anunțat la jumătatea lunii martie recrutarea a 100.000 de persoane în Statele Unite pentru a face față exploziei de cereri pe platforma de comerț electronic.