Evenimentul Zilei > Actualitate > Marte, planeta celor 1.000 DE PEISAJE. IMAGINI suprinse de NASA care demonstrează că PLANETA ROȘIE e mai mult decât un loc ARID | GALERIE FOTO EXTRAORDINARĂ

Potrivit NASA, planeta Marte pare a fi una dintre cele mai aride din Univers. Rasă la suprafață de vânturi cosmice, praf radioactiv și temperaturi...

NASA a făcut publice o serie de 2.540 de fotografii în care suprafața planetei Marte este prezentată incredibil.

Cu ajutorul telescopului de pe NASA’s Mars Reconnaissance Orbiter (MRO), suprafața Planetei Roșii a fost fotografiată, iar cele mai frumoase zone sunt disponibile pentru oamenii de pe Pământ. Cercetătorii au fost uimiți de lucrurile descoperite acolo, de stâncile care par a fi diferite față de ce au văzut până acum dar și dunele de praf foarte fin.

Câteva din pozele făcute de NASA le puteți vedea în GALERIA FOTO adăugată.

Citește si

Subteranele incredibile ale Moscovei

Tenebrele MoscoveiTenebrele MoscoveiTenebrele MoscoveiTenebrele MoscoveiTenebrele Moscovei

Informaţiile publicate de evz.ro pot fi preluate de alte publicaţii online doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.