Manevra controversei dă greş. X-Factor pierde teren

Înfrângere de audienţă luni seară pentru emisiune care a debutat în forţă la Antena 1. La nivel urban, "X-Factor" a fost pe locul doi, după "Suleyman Magnificul" de pe Kanal D. La nivel naţional, X-Factor a fost pe locul al treilea.

Aseară, X-Factor s-a văzut depăşită de Suleyman Magnificul la nivel urban şi de Kanal D şi Pro TV la nivel naţional. Pe segmentul comercial X-Factor a fost lider, urmat de Pro TV, anunţă paginademedia.ro. La nivel urban X-Factor a avut o medie de 779.000 de telespectatori pe minut, ceea ce l-a situat sub Kanal D (care avea aproape 900.000 de telespectatori), dar peste "Pariu cu viaţa" (Pro TV, 679.000 de telespectatori). În ceea ce priveşte audienţa la nivelul întregii ţări X-Factor a fost pe locul trei. Media X-Factor: 1,14 milioane de telespectatori pe minut, cu aproape 400.000 de telespectatori sub Pro TV (ocupantul primului loc) şi la aproape 300.000 de persoane în urma lui Suleyman. Segmentul comercial: a fost singura zonă în care X-Factor a fost pe primul loc. Astfel, 507.000 telespectatori pe minut au fost din segmentul de vârstă 18-49 de ani. A urmat Pro TV, cu 400.000 de telespectatori pe minut din acest target.