Compania Le Manoir deschide, în această lună, două noi magazine Comtesse du Barry. Unul este în în cartierul Primăverii din Bucureşti, iar altul la Cluj. Compania se așteaptă la o creştere a pieţei de lux în perioada următoare.
Investiţia totală în magazinul din Bucureşti este de aproximativ 200.000 de euro, iar compania Le Manoir estimează vânzări de aproximativ 450.000 de euro în primul an.
La Cluj investiţia este similară, dar va fi în regim de semi-franciză, compania fiind asociată la aceasta.
"Şase magazine Comtesse du Barry, în şase ani, este o realizare importantă pentru Le Manoir. Dar, cred că înseamnă mai mult decât un succes în afaceri, este un semn al maturizării consumatorului român de produse premium: din ce în ce mai mulţi români cu bani aleg luxul autentic", a declarat Cristian Preotu, director asociat Le Manoir, astăzi, la inaugurarea noului magazin din Capitală.
Compania deţine master-franciza Comtesse du Barry la nivel local şi a deschis primul magazin de acest fel din România în anul 2006. Brandul Comtesse du Barry există din 1908, când soţii Joseph şi Gabrielle Dubarry au hotărât să producă împreună "cel mai bun foie gras din lume". Primul magazin de brand, care vindea exclusiv produse Comtesse du Barry a fost lansat în 1975.