"La pescuit de ton" a rupt audienţa în Europa

Producţia "La pescuit de ton", difuzată de National Geographic Channels International, a avut cea mai reuşită lansare a sezonului în Europa.

Serialul din zece părţi vorbeşte despre o categorie specială de pescari, cei care folosesc tradiţionala undiţă cu mulinetă pentru a captura magnificul ton roşu în cel mai vechi port al Americii. "La pescuit de ton" a înregistrat un debut impresionant, cu cifre de audienţă medie crescute în toate ţările europene unde a fost lansat. În multe teritorii, audienţa a depăşit semnificativ cifrele medii atât pentru intervalul primetime cât şi în timpul zilei. Această reuşită europeană oglindeşte succesul similar al serialului din teritorii ale Asiei şi Americii de Nord. Bazându-se pe acest succes, NGCI a anunţat recent realizarea unui al doilea sezon al serialului, care va debuta la nivel global la începutul lui 2013. "La pescuit de ton" oferă privilegiul telespectatorilor de a descoperi una dintre industriile cu cea mai lungă tradiţie din America, dezvoltată într-unul dintre cele mai vechi oraşe, evidenţiind tăria de caracter şi instinctul brut al unui pescar înnăscut. NGC se aventurează în apele neînduplecate devenite celebre prin romanul "Furtuna perfectă", pentru a-i urmări în acţiune pe aceşti căpitani care trebuie să prindă exemplare valoroase de peşte, respectând, în acelaşi timp, cele mai stricte legi privind pescuitul din lume. Pe ei se bazează familiile lor, dar şi tovarăşii de bord, care visează să aibă propriile bărci într-o zi. Totodată, oraşul depinde de succesul lor colectiv pentru a supravieţui.