Marca deţinută de Nissan visează la o felie mai consistentă din "tortul de lux", mai exact, 10% din piaţa mondială de autoturisme premium.
Infiniti are ambiţia de a deveni unul dintre jucătorii de top din segmentul maşinilor premium.
Marca deţinută de Nissan vizează deţinerea unei cote de 10% din piaţa mondială a autoturismelor de lux, până în 2016, vesteşte ediţia online a revistei "Autocar".
Planul producătorului japonez este unul cât se poate de ambiţios, de vreme ce, pentru concretizarea lui, ar trebui ca vânzările Infiniti să se tripleze, practic, de la 170.000 de unităţi, în prezent, la circa 500.000, peste cinci ani.
BMW este cel mai mare producător de maşini de lux. Audi aspiră, de mai multă vreme la această poziţie, în timp ce, a treia mare marcă premium germană, Mercedes-Benz, tocmai şi-a propus şi ea să îi sufle grupului din Munchen coroana cu lauri.
Lexus, marca premium deţinută de Toyota, se bucură, de mai mulţi ani, de cele mai mari vânzări în acest segment, între jucătorii proveniţi din Ţara Soarelui Răsare.