Grecii încearcă să-şi salveze turismul

În condițiile în care problemele politice și economice ale Greciei se agravează autoritățile încearcă să salveze măcar veniturile din turism, promovându-și țara pe posturile internaționale de televiziune.

Autorităţile de la Atena au demarat o campanie de promovare a turismului în Grecia pe postul de televiziune Travel Channel, a anunţat Organizaţia Naţională de Turism a Greciei, într-un comunicat.

Campania de promovare a demarat pe 14 mai şi va avea o durată de trei luni. Spoturile publicitare ale Greciei, cu o durata de 60 de secunde, vor fi difuzate în total de 910 de ori în toate ţările care difuzează canalul în Europa, în Orientul Mijlociu şi Africa.

Spoturile se axează pe cinci teme diferite: turismul urban (tip City Break), turismul rural şi de aventură (natură şi drumeţii), turismul nautic, turismul de lux şi turismul de vacanţă (mare şi soare).

Concursuri cu premii excursii în Grecia

Travel Channel a realizat filmările în Salonic, Pilio, Volos, Meteora, Zagoria, Corfu, Atena, Santorini şi Creta.

Pe durata campaniei, va fi difuzat, de asemenea, interviul secretarului general al Organizatiei Naţionale de Turism a Greciei (EOT), Giorgios Koletsos, şi va exista un omagiu adus Greciei în revista de călătorii Travel Today. Totodată, pe durata unui întreg weekend, emisiunea canalului va fi dedicată turismului elen, cu proiecţii ale recentelor filmări ce au avut loc în Grecia.

Pe parcursul unei luni de zile, Travel Channel va organiza concursuri având ca premii excursii în Grecia.